Helkroppstråden
Någon efterfrågade min egen favoritbild... Det är svårt men den här gillar jag för jag minns att jag mådde så bra för första gången på riktigt länge när jag tog bilden...
Någon efterfrågade min egen favoritbild... Det är svårt men den här gillar jag för jag minns att jag mådde så bra för första gången på riktigt länge när jag tog bilden...
Tusen tack för alla härliga kommentarer! Jag brukar ju försöka svara ordentligt å lite mer personligt än så här men just i kväll är lilla fröken tro det eller ej ute på bus... Middag med goa kollegor. Bastubad läääänge å nu har vi fixat till oss för en kväll på stan... Det blir säkert asbra!! Så därför blir det ett tack så här på språng!! Ha en trevligt kväll alla godingar där ute å kram från fröken!
Alldeles fantastiskt underbar
VI (jag & kompis) mår bra av att se bilden.
Fantastiskt snyggt, sexigt tränad kropp aooooooo
Förstår att det var svårt att välja nån favorit.
Alla dina bilder är väldigt bra.
Då har jag ju inte berömt motivet ens;)
Tusen tack för de orden! Just där å då minns jag att livet kändes väldigt härligt... Det syns nog på bilden...
Wow ja det där va en underbar bild :) på en väldigt het kropp
Det har varit en lång dag. Jag sitter på tåget men är inte hemma än på ett tag.. Längtar hit just nu...
Eller nä först längtar jag hit förresten... Det går bli en sväng imorgon...
Så fint sagt... Att stanna upp är alltid bra. Reflektera å tänka lite...
Tycker om och tycker om.... Låt mig säga såhär... Jag älskar att se din vackar vältränade kropp! De ända jag kan göra är att stanna upp och beundra.