• Matildet

Helkroppstråden

Matildet skrev 2013-12-18 14:13:47 följande:
    Den mest effektiva och inspirerande drogen måste jag sägaTungan ute *Inte för att jag är kunnig inom droger,  det är jag inte*FlörtKör på så mycket jag orkar, så jag kommer i mina gamla skinny-jeans och tubtoppslinnen. Och min korta jeanskjol! *Längtar* 

Ååhh, vad gullig du är! Tack så mycket goding! Kyss{#emotions_dlg.flower}Nu blev jag väldigt röd om kinderna här känner jagSkäms
    Ja verkligen!! SkrattandeHar nog aldrig längtat så mycket till sommaren , om man inte räknar sommaren 2011FlörtMaj kommer äga!! 
    Rättelse...glömde lägga till en grej...Oskyldig
    Abso-fucking-lutely.
  • Matildet
    stief84 skrev 2013-12-18 14:33:42 följande:

Haha vad söt du är, riktigt gulligt tillägg. :-* Låter som en riktigt het outfit så det tycker jag låter som ett toppen mål och även toppen bild sen. Det var så lite så sötnos. :$ Ja det kommer den verkligen att göra blir 5e gången och hoppas någon av min röst till setlisten kommer bli hörd.
    Ja, det är bara så epic att det är upp till oss att välja låtar, underbara band!Glad Gillar dock inte vad jag sett hitills vad folk röstat i Sverige. Synd att man inte kan rösta mer än en gång, skulle nog behövas. Hoppas också på att din röst går fram, jag vet att du har bra smak därFlört The Frayed Ends of Sanity står först på min lista. Tätt följt av Frantic, Just A Bullet Away, The Thing that should not be, Outlaw Torn och No Leaf Clover... GladListan blir långGlad

Du kan lita på en efterbild där sen, kan jag säga redan nu, hehe. Kliar redan i fingrarnaFlört Ditt inlägg är minst lika gulligt tycker jag...SkämsKyss{#emotions_dlg.flower}
    Abso-fucking-lutely.
  • Matildet
    stief84 skrev 2013-12-18 15:25:00 följande:

Nej jag håller med jag blir riktigt sen av att se vad folk vill ha, man får en chans att välja och folk vill ha samma gamla setlist. Jag är iaf glad att undergiven är med än så länge. Annars vill jag ha upp my friend of mis, dyers eve, Ronnie och nightmare Long för att nämna några. Kolla in my friend of misery från Oregon iår och var beredd att bli blown away. Tack sötis, men du är gullig hela du. :-*
    Hihi jag lyssnade faktiskt på Nightmare long vid 01 inatt, med hörlurar såklartFlört Den får de gärna spela, den är asbra. My friend of misery är också riktigt fin, jäkligt bra solo där. Glad
    Men eller hur, kan folk bara sluta rösta på Enter Sandman och Nothing Else Matters? Visst är de bra, men lite variation tack svennebananerTungan ute Mm...Unforgiven funkar alltid.  Alltid varit en favorit.Glad

Tack, det ska jag verkligen kolla upp! Förresten, kollat upp spelningen de hade i Antarktis? Så cool den varGladHoppas internet är med mig också bara, nu är det ganska slött... :/

Men får väl se det nya Family Guy avsnittet jag tog ner på datorn så längeGlad Sen måste det gå bättre. 
    Aww, tack gulle du! Du är precis lika gullig, tycker jagFlörtKyss
    Abso-fucking-lutely.
  • Matildet
    Anton Chigurh skrev 2013-12-18 13:32:47 följande:
    Min vackra NN.....Kyss

Min kvinnaHjärta och många med henne, blev lite förtjusta i TOMTEBILDEN, så därför lägger jag upp en till, en exceptionellt vacker sådan, jag har en ytterligare bild på gång från samma session där jag bokstavligen riskerar livet, men den kommer lite närmare JUL, så ni får denna så länge.

Ha en fortsatt skön dag, gottfolk.

Kram, eran Anton holidaysheep.gif

Så skön bild!! Du är bara för härlig duFlört
    Abso-fucking-lutely.
  • Matildet
    Matildet skrev 2013-12-18 22:51:24 följande:
    Repris

Citerar
    Abso-fucking-lutely.
  • Matildet
    jjj333 skrev 2013-12-18 22:52:56 följande:
    En fin repris! ;)