• Matildet

Helkroppstråden

stief84 skrev 2013-12-19 17:24:06 följande:

Puh nu har jag vilat skallen efter sparring hela kvällen igår så nu kan man svara.

Hehe jag lyssnar på den säkert 20 gr om
    dagen den får mig att tagga till.

Ja kolla upp den om du inte gjort det den är helt sagolik live nu med hans gyllene röst.

Hoppas nätet ditt funkar bättre.

Btw repris eller inte den bilden gillas mkt som du la upp, riktigt vacker.
    :-*
    Återigen beundransvärt, men hoppas du vilar ordentligt mellan sparringarna ocksåGlad Och se på film en hel dag...som jag har gjort sen inatt...SkämsJust nu är jag lite för mycket nattuggla, så vore nog ingen dum idé att försöka vända tillbaka dygnet lite. Men att lyssna på musik och se på film halva natten är alltid roligare än att sovaFlört

Haha det är inte dåligtFlört Har haft både den och Unforgiven som ringsignaler innan jag bytte tillbaka till den vanliga tråkiga Sony Ericsson signalen (gammelmobil man har)

Jag såg faktiskt den inatt  (hoppas det var rätt, men det måste det varit) och ja, James ägde verkligen upp! Hoppas nu ännu mer på att den finns med på setlisten Glad Han lär vara ännu bättre då, helt sjukt att hans röst bara blir bättre trots han är 50. Jag tycker exempelvis att han sjunger Fight fire with fire mycket, mycket bättre nu än 1999Glad

Oh..tack ännu en gång goding! HjärtaRöd om kinderna igen.....FlörtKyss
    Abso-fucking-lutely.
  • Matildet
    Fenina skrev 2013-12-19 17:29:58 följande:

Lääckert!! Skål Drömkroppen!
    Abso-fucking-lutely.
  • Matildet
    Fenina skrev 2013-12-19 18:03:52 följande:
    Tack gumman! Minus tio kilo och lite salsa för midjan, så är jag tillbaka efter barnafödande! Jippi Skål
    Hade gjort den bättre med något hett ovanför mig att spjärna upp mig emot Flört
    Good for you!Skrattande Tycker du är skitsnygg redan däremotGlad Åh så du gillar också salsa? Grymt bra träning och så jäkla roligt. Jag ska byta gym för det nya jag siktat in mig på har ZumbaFlört Älskar dansträning! Dessutom är jag ju halvlatino, så dans blir naturligt roligt för min delGlad Lär bli lite generad att stå och rulla på rumpa och höfter inför en massa folk, men som sagt, grymt roligt och ännu bättre träning
    Abso-fucking-lutely.
  • Matildet

En torsdagsrepris till och en före-bild innan målvikt.

Abso-fucking-lutely.
  • Matildet
    Fenina skrev 2013-12-19 18:19:59 följande:
    Ja, det är en sjukt effektiv träning,  och den är riktigt rolig också, så det tycker jag du gör rätt i! Dansar inte zumba längre, men latinska rytmer och salsa och jag älskar´t!
    Hehe ja, latinos är inte rädda för att använda hela kroppen när de dansarFlört
    Abso-fucking-lutely.
  • Matildet
    Matildet skrev 2013-12-19 18:40:33 följande:
    Läppar

inte glömma citeringen
    Abso-fucking-lutely.
  • Matildet
    Anton Chigurh skrev 2013-12-20 12:11:14 följande:
    Det är tamejfan du också, Matilde, du är riktigt underbar,shiny.gif och så är du nåt in i helvete gullig och trevlig dessutom...
    Vad ska man säga mer än Tack!Solig{#emotions_dlg.flower}(?) Ibland känns mina ord lite otillräckliga...Flört
    Abso-fucking-lutely.
  • Matildet
    NyttNamn skrev 2013-12-20 11:47:43 följande:

NN, kan du fixa mina naglar? Flört Så snygga!
    Abso-fucking-lutely.
  • Matildet
    NyttNamn skrev 2013-12-20 13:50:22 följande:
    Absolut! Sväng förbi här bara så fixar vi till nåt! KyssSolig
    Lätt att jag gör! Skulle vara roligt att ha snygga naglar på nyår eller nåtSolig *Är helt seriös, du är f*n snäppet bättre än min kompis på naglar*Skål
    Abso-fucking-lutely.
Svar på tråden Helkroppstråden