Inlägg från: TjabooPeople |Visa alla inlägg
  • TjabooPeople

Helkroppstråden

Gråter Känner mig sjukt nere och ledsen idag. Så ber väldigt mycket om ursäkt om mina små komplimanger inte håller bra klass. Gråter
  • TjabooPeople
    Anonym (Blondie) skrev 2014-01-09 14:32:46 följande:

Nu måste ALLA blunda, den här sexiga bilden är enbart till för Movit och hans oskyldiga ögon Oskyldig{#emotions_dlg.djavulsk}
    Åh.. gummi.. bara älskar gummi.. *Mohahaha*
  • TjabooPeople
    TjabooPeople skrev 2014-01-09 14:34:27 följande:
    Åh.. gummi.. bara älskar gummi.. *Mohahaha*
    Hey, vänta lite. Jag gillar ju inte alls gummi. Så obehagligt och trångt med gummi.
  • TjabooPeople
    Anonym (Blondie) skrev 2014-01-09 14:35:59 följande:
    Kikade du ändå? Skäms
    JO ja det blev så :)
    pillan3 skrev 2014-01-09 14:39:38 följande:

Wow, din mun ser så mjuk och smakfull ut.
  • TjabooPeople
    Anonym (Blondie) skrev 2014-01-09 14:56:24 följande:
    Det är lugnt.. trodde bara bilden skulle vara FÖR sexig.. Skäms
    Tror nog en o annan fick lite resning där.
  • TjabooPeople
    NyttNamn skrev 2014-01-09 15:47:39 följande:
    Pour some sugar on me...

Oj, du har en sjukt sexig kropp. Helt underbart
  • TjabooPeople
    Movit skrev 2014-01-09 17:06:39 följande:
    Jo det gör det verkligen.....men bittra och tjatiga människor finns risk att dom
    Ignoreras. Så keep up your mood tjaabo,
    Jodå, I have my mood, men har postat ett par bilder, och de är rätt okommenterade.
    Så ser man en av de mer rutade männen, och de framkallar väldigt mycket dregel.
  • TjabooPeople
    fialotta85 skrev 2014-01-09 17:35:05 följande:
    Fler män lika med - gillar fler olika former på kvinnor. Alltså, man får nog vara lite hårdhudad härinne, jag kan ju inte bli ledsen för att jag inte får lika många kommentarer som ex GM, Ensam eller alla andra snygga(re) tjejer härinne! Man får liksom gå på att folk kanske gillar ens personlighet mer tror man får ha lite skinn på näsan om man ska posta här, annars blir man nog mer ledsen än glad om man inte får den responsen man räknar med. Menar verkligen inte att vara nedlåtande mot någon, men det är så jag tror det ligger till! Trevlig kväll alla
    Men du är ju riktigt läcker ju. :)

Jodå, det förstår jag ju, att merparten är män, men ändå tycker jag att man borde uppmärksammas lite ändå. Den sista bilden fick nog ingen kommentar tror jag. Så du förstår kanske vad jag menar?.
    Fast nog om det, stannar ett tag till. För nu ska Du få pepp av mig :) :)
  • TjabooPeople
    NyttNamn skrev 2014-01-09 17:36:03 följande:
    Nej då, överge inte tråden... Glad

Tänk som så, visa bilder om du vill, annars låt bli... Alla gillar vi olika! 
    Jämför antal kommentarer till de "smalare" brudarna i tråden, med antalet till de lite rundare... Rätt ojämn fördelning där också kan jag säga... Flört

Men, that's life! Jag personligen, ser ju hellre att den som gillar (på riktigt) kommenterar, i stället för någon som kommenterar ALLA, "bara för att kommentera"... Tungan ute
    Blir kvar lite till. har ju några som är intressanta här, och insåg att jag inte kan överge dem än.
Svar på tråden Helkroppstråden