Inlägg från: HäckHäxan |Visa alla inlägg
  • HäckHäxan

Helkroppstråden

Ben66 skrev 2015-03-20 10:32:19 följande:

Har minskat kroppsvikten med 5:2 dieten och satt igång med styrketräning. Nu ska sparrisarmarna bli större smile1.gifphpMF8yx316010.jpg

Vad duktigt du är. Bra jobbat!!! Keep it up!
  • HäckHäxan
    Pillare skrev 2015-03-20 10:46:47 följande:
    Inte lika kallt här! Tänkte också posta en ansiktsbild men vill inte skrämma er.
    Haha men se så trä en pappkasse över, fota och posta vettja. Glöm inte måla dit ögon, möss och min bara!!!
  • HäckHäxan
    Anonym (Kurvig 2) skrev 2015-03-20 11:32:49 följande:

Bara jag som rockar sockor i dag?

phpTu19Cg34001.jpg

Absolut inte. Jag också och dottern med.
  • HäckHäxan
    killen skrev 2015-03-20 12:00:51 följande:
    Nån borde värma dig :)

[quote=75037161][quote-nick]Anonym (rnr) skrev 2015-03-20 10:48:47 följande:[/quote-nick]
    Wow :) riktigt fin kropp. :)[/quote]Ja jag tycker det. Någon borde absolut lägga sig med mig i sängen , värma mig, glo på någon menlös film på datorn eller fem och förklara att allt kommet lösa sig så jag tror på det. Det hade varit uppskattat på riktigt. En flaska vatten på det och några kokta ägg så man överlever. Great!
  • HäckHäxan
    Aros02 skrev 2015-03-19 12:45:10 följande:
    Haha! Nä det e ju inte bra att gå runt som en vandrande tryckkokare förståss! Men vi kanske ska kväsa den här diskussionen om varande (sig själv) i sin linda annars kommer jag locka ur dig långa textsjok av filosofiska utläggningar här i HK tråden av alla ställen Det har ju hänt förr! ;)

Nej posta fler rövbilder istället så ska jag skriva nåt tänkvärt om dem! :)
    *tummen upp*

Jadå Aros02 jag läste det. Men fick högst troligen hoppa ut i verkligheten gissar jag.

Hehe ja nog lika bra att strypa det. Lång filosofisk text har jag sådan fallenhet för. Haha Alldeles för mkt tankar i den här skallen tror jag bestämt. Off off off knapp efterlyses, OFTA!!

Och du tack
  • HäckHäxan
    Ben66 skrev 2015-03-20 12:20:10 följande:
    HäckHäxan skrev 2015-03-20 10:43:20 följande:Vad duktigt du är. Bra jobbat!!! Keep it up!
    Anton & HäckHäxan. Tack för era snälla ord. De värmer {#emotions_dlg.flower}

Jag önskar er en riktigt skön helg (förhoppningsvis med Solig )

Kram

Så lite så. Man skall fan uppmuntra folk och kan man inte det så borde man ta en stund i skamvrån med en dumstrut på skallen!! Så det så!!!
Svar på tråden Helkroppstråden