Inlägg från: Påven Johanna |Visa alla inlägg
  • Påven Johanna

Helkroppstråden

Pinkie Pie skrev 2016-03-11 14:08:51 följande:
    ja självklart.....så länge du väljer rosa!Drömmer
    Klassisk blygdläppsfä...menar klassisk grytlappsfärg. 
  • Påven Johanna
    indigo85 skrev 2016-03-17 08:36:35 följande:

I väntan på att kaffet ska bli klart kan man sysselsätta sig med det mesta. 

No man is an island, brukar det ju sägas. Men mer komplett än så här är det väl svårt att bli. Som en nyupptäckt kontinent med ett helt turistparadis innanför kläderna. 
  • Påven Johanna
    Anonym (Quexet) skrev 2016-03-17 08:57:39 följande:

En solig torsdag, kan det bli mycket bättre? Solig

Ja, det skulle väl vara om indigo85 tar av sig brallorna då.
  • Påven Johanna
    indigo85 skrev 2016-03-17 10:08:17 följande:
    Och du tror att jag kan jobba när du lägger ut dina bilder då? haha nej du inte en chans. 

Blir helt svettig här ju.
    Så du menar alltså att nu är den där överkroppen och magen som du visade upp tidigare alldeles...alldeles...alldeles...svettig...? 

*rullas ut på bår*
  • Påven Johanna
    Pinkie Pie skrev 2016-04-28 12:01:59 följande:
    stopp o belägg, det är vida känt att det är mina kanelbullar som är godast så för allas trevnad är det bäst att jag fixar bullarna.....eller vi kanske borde köra på en naken-bakeoff med kaffe och dopp efteråt Flört
    Om jag var du skulle jag ligga med dem i stället. 
  • Påven Johanna
    straight arrow skrev 2016-04-30 12:09:36 följande:

Nu lunch ju...

Har du gett din hand steroider eller är det bara som det ser ut? 

Tjusigt som vanligt annars förstås. 
  • Påven Johanna
    Anonym (Mammatill 7) skrev 2016-05-01 17:18:32 följande:

Oj den andra bilden kom inte med..

Jag har förstått att du gärna bjuder på vad du har mellan benen, både fram och bak, och det står ju klart utom allt tvivel att många gärna vill se dina löftesrika håligheter - men det strider mot reglerna att visa upp hela frallan med inkråm och allt i Helkroppstråden. Jag tycker det är roligt om den här tråden undgår att släckas ner så du kan väl vara bussig att visa snippan och analen i någon medlemsgrupp i stället, eller varför inte i PM med hugade andra medlemmar. Tack. 
  • Påven Johanna
    Kippeman skrev 2016-05-01 08:58:29 följande:

God morgon alla glada..

Ser ut att vara en mysig kropp det där. 
  • Påven Johanna
    Givdul skrev 2016-05-01 20:13:56 följande:
    Hur passar bilderna inte in här? Jag hittar inget olämpligt med dem men jag är iofs väldigt frigjord och liberal när det kommer till kvinnor och allt.
    På samma sätt som doping inte passar in i friidrottsgrenen i OS, eller som fusk i skolan när det uppdagas straffas - det strider mot reglerna som någon/några satt upp och som deltagarna accepterat i och med sitt deltagande.

Jag förstår att många vill se Mammans snippa och anala färdigheter, men i just den här tråden är det inte tillåtet att visa upp alla sina delar. Det har inte att göra med hur mycket eller litet frigjord man är, det har att göra med Familjelivs regler.
  • Påven Johanna
    Smastor skrev 2016-05-06 09:11:36 följande:
    Detsamma. Tror jag tar mig en kopp kaffe och vilar ögonen på dig en stund till ;) sen kan dagen få börja
    Kaffe? Till en kropp som den där doppar man väl jordgubbar i champagne i en värld fylld av rosenblad och såpbubblor medan fyrverkerier bryter ut framför ens förundrade ögon och glittrande leende.
Svar på tråden Helkroppstråden