• Quexet

Helkroppstråden

• Quexet
    Anonym (Kaponjär) skrev 2015-02-27 23:22:55 följande:

Jo dom här häftiga gladgubbarna gör man såhär fast då utan mellanslag mellan tecknen... : - D Haha okej! Nej ingen baslåda men helt ärligt jag kan hålla låda så räcker och blir över! Ja jag kan snacka öronen av vem som helst.
    Hahaha, nu kan jag! TACK underbara du! Kyss
    Om du kan hålla låda så jag glömmer bort att det inte finns någon bas är det helt lugnt men att du någonsin kommer prata ner mig live, finns inte.
  • Quexet
    Anonym (Mamita) skrev 2015-02-28 08:46:12 följande:

Jag somnade. Jag somnade ifrån både tutt-fredag och mitt vin...

Aja, bättre sent än aldrig, här kommer morgon bröst istället..

Anonym (Mamita) skrev 2015-02-28 09:25:52 följande:
    Tack pillare...

En till, bara därför att...
    Du är så otroligt vacker! Är det okej att önska mig din kropp i födelsedagspresent?
    Anonym (Mamita) skrev 2015-02-28 08:57:43 följande:
    De där kommer nog Quexet gilla..
    Hmm vet inte hu jag ska svara på den... Hade hellre sett en helt annan bild då jag ser högtalaren i vardagsrummet (liggandes på golvet...) sen igår! Flört

• Quexet

Rygg/rumpa idag? Då kan jag skicka in en bild från slutna idag alltså?! Kyss

Gjorde som Mamita igår, somnade ifrån allt! Obestämd Men idag är jag LEDIG så då kanske jag lyckas få fram helt nya bilder! Kyss

• Quexet
    Anonym (Mamita) skrev 2015-02-28 08:56:02 följande:
    Ja, de där med snöröjarna känner man igen..

Sista gången jag skällde upp på tequila race slutade det med att jag vaknade mellan min kompis och hennes kille i deras säng, i trosor med en konstig hatt som inte var min...

Haha... dom visade kort dagen efter, och det såg iaf ut som jag hade kul....

Tur det bara händer en gång var tredje år att jag ställer upp på sprit lekar

Hade jag haft förgylld campagne hade det åkt fram, så klart, om du kom på besök Quexet!
    Haha, låter som du ställde upp på tequilarace här hemma. Sambon sätter alltid på folk en massa hattar o sen vaknar dom i vår säng! Vi brukar dock inte ta så mycket kort.. .Flört

Det var ett tag sen jag var med på en spritlek också, kanske dags igen? Vilken tid kommer du? Tungan ute Jag är ju ledig imorgon o barnvakter finns det gott om! Oskyldig
    Kan även springa förbi bolaget o köpa den finaste spriten om det är där skon klämmer! Kyss
  • Quexet
    Anonym (Första) skrev 2015-02-28 01:46:46 följande:

Jag har tydligen svårt att överglänsa det jag bygger så ni får en bild på nya toppen istället... Oljat virke at its finest....

;)

Men snälla älsklingen, ingen högtalare kan vara lika vacker som du! Hjärta o då bygger du väldigt vackra högtalare! Kyss

Nej upp med en bild nu så jag kan göra folk lite avundsjuka! {#emotions_dlg.djavulsk}
  • Quexet
    Wally skrev 2015-02-28 07:17:23 följande:

Rumpa idag(säkert jag kollade ;) )

straight arrow skrev 2015-02-28 07:48:37 följande:
    Rumpstekar på lång rad!

Härligt killar! Drömmer
  • Quexet
    Anonym (Mamita) skrev 2015-02-28 10:22:40 följande:
    Sjävlklart får du det Quexet! Jag kan knyta ett sidenband runt mig, och med en ros mellan tänderna dyka upp utanför din dörr med ett "tada".

Haha, låter som herr Quex levererade igår? Kan det vara anledningen till den förtidiga sömn som infann sig?
    Underbart, synd att man fyller i december bara Obestämd

Haha, kan vara så... Oskyldig Såg dock vilken tid han postade, så det gjorde inte honom trött tydligen! Cool
    Underhill skrev 2015-02-28 10:26:22 följande:
    Sagolikt!
    Tack underbara! Kyss
    Borkason skrev 2015-02-28 10:44:12 följande:
    Sött kex ;)
    Oreo eller kanske rent av ballerina?! Drömmer

• Quexet
    killen skrev 2015-02-28 10:57:47 följande:
    Härlig bild =)
    Quexet skrev 2015-02-28 10:07:28 följande:

Rygg/rumpa idag? Då kan jag skicka in en bild från slutna idag alltså?! Kyss

Gjorde som Mamita igår, somnade ifrån allt! Obestämd Men idag är jag LEDIG så då kanske jag lyckas få fram helt nya bilder! Kyss

Klart du kan! VackertSolig
    Tack snälla du! Solig
  • Quexet
    Anonym (Kurvig 2) skrev 2015-02-28 11:30:27 följande:
    Quexet skrev 2015-02-28 10:07:28 följande:

Rygg/rumpa idag? Då kan jag skicka in en bild från slutna idag alltså?! 

Gjorde som Mamita igår, somnade ifrån allt!  Men idag är jag LEDIG så då kanske jag lyckas få fram helt nya bilder! 

Lovely girls
    Hjärta
    Anonym (Kurvig 2) skrev 2015-02-28 11:36:10 följande:

En gammal rumpa...

Vackert som vanligt! Kyss
    Pentra skrev 2015-02-28 11:48:14 följande:

Men, åh, vilken härlig bild du fått till! Förmedlar skönhet, mjukhet och harmoni; och det behövs verkligen i den värld vi nu lever i. ... / Pentra
    Tack underbara du, dina ord är som varma kramar! Hjärta
    Påven Johanna skrev 2015-02-28 11:58:57 följande:
    Det bästa man har sätter man på bordet. Så lyder ett gammal ordstäv. 
    Haha, ja men det skulle bli så trångt då, så idag får ni nöja er med mig! Drömmer
    Borkason skrev 2015-02-28 12:45:32 följande:
    Var det rumpa idag?
    Jajemensan, härlig bild! Glad

Svar på tråden Helkroppstråden