• Neol

Helkroppstråden

Anonym999 skrev 2016-08-31 23:09:28 följande:
    Haha men det är ju så roligt att vara lite retfull :p
    Haha mmm..jag vet när jag klivit ner från min tron är jag teasing expert ut i fingerspetsarna bokstavligt talat
    Ordförande i seniorklubben
  • Neol
    Anonym999 skrev 2016-08-31 23:55:11 följande:
    Är du det på riktigt eller säger du bara det? ;)
    Det är jag faktiskt helt ärligt!! Och det är bland det roligaste jag vet, men tänker inte avslöja mina mest outhärdliga teasing knep. Däremot kan du såklart få testa om du skaffar dig ett åkpass Flört
  • Neol
    Marie 81 skrev 2016-08-31 23:54:58 följande:

Tog en chansning

Chansning??
    Marie 81 skrev 2016-08-31 23:56:12 följande:
    Härlig bild!!
  • Neol
    Anonym (Sabina) skrev 2016-09-01 00:09:03 följande:
    Längesen jag såg dig snygging!! Riktigt hett som vanligt. Du kan konsten att sprida en varm het känsla kring dig har jag märkt haha...

Är allt grejt??
  • Neol
    Anonym999 skrev 2016-09-01 00:17:07 följande:
    Hur skaffar man sig ett åkpass? ;)
    De är ganska dyra, men jag lottar ut ett gratis åkpass varje månad till den som i ett meddelande till min inbox bäst motiverar varför just hon har gjort sig förtjänt av ett gratis åkpass, det går även att skriva en motivering utifrån hur man ämnar förtjäna åkpasset när man väl klivit på karusellen så att säga.
  • Neol
    Anonym999 skrev 2016-09-01 00:21:18 följande:
    Oj fick nästan känslan av att du satt grensle över mig där...mina händer började liksom röra sig framåt helt målstyrda på något vis...

Snyggt!!
  • Neol
    Anonym (Sabina) skrev 2016-09-01 00:09:03 följande:
    Fem ord Sabina, det var inte mycket. Det är vad du skrivit i den här tråden sedan vi första gången fick stifta bekantskap med dina fantastiskt vackra bilder. En bild säger mer än tusen ord. Det funkar bra i ditt fall måste jag säga, även om det vore kul att höra mer från dig. Kyss
  • Neol
    Anonym999 skrev 2016-09-01 00:30:28 följande:
    Nu vet jag inte hur man inboxar men är lite nyfiken på vad som ingår i åkpasset.
    Jag kan säga så att det är viktigt att man är fastspänd ordentligt både av säkerhetsskäl och för att upplevelsen inte skall distraheras av att man far omkring när åkattraktionen börjar få upp farten.

Nu vet jag inte hur man inboxar??!! Man klickar på kuversymbolen, sen nytt meddelande och i mottagarfältet skriver man Neol. Det skall man skriva där oavsett vem man skickar till. Kom ihåg det!
  • Neol
    Mizzteaze skrev 2016-09-01 07:54:09 följande:

[quote=76931653][quote-nick]Neol skrev 2016-09-01 00:48:55 följande:[/quote-nick][/quote]

Neol din buse, härligt att se dig igen!

Tack desamma! Du håller ställningarna. Bra det!
Svar på tråden Helkroppstråden