• Zack

Helkroppstråden

celineswaltz skrev 2013-12-05 16:34:10 följande:

Skit också! Jag missade...jag som ska duscha nu...Vi kunde ju duschat tillsammans... smile5.gif
    Damn. Nästa gång skriver jag ett inlägg en 5-6 timmar innan jag ska duscha så att vi kan synka bättre :)
  • Zack
    GoodMangoo skrev 2013-12-05 16:42:43 följande:
    Men åhh Zack........ ta mig med dig KyssHjärta!!
    Snart helg Mangoo, då kan vi duscha flera gånger tillsammans. Lär nog behövas.....:)
  • Zack
    celineswaltz skrev 2013-12-05 17:26:25 följande:

Bra!...Det kommer bli ungefär samma tid för mig i morgon...så du vet smile5.gif ...Snygg du är på bilden förresten !!!
    Jag har noterat det i min kalender :)......och tack fine Celine!!
  • Zack
    GoodMangoo skrev 2013-12-05 17:38:19 följande:

Haha ok jag ger mig....... all heder åt dig Glad{#emotions_dlg.flower}!!!
    Zack skrev 2013-12-05 17:21:19 följande:Snart helg Mangoo, då kan vi duscha flera gånger tillsammans. Lär nog behövas.....:)
    Mmmm....... du gör mig redan våt (utan vatten) Flört!!!
    Mmmm...lika bra att "värma upp" lite grand i förväg. Det kommer att bli rena rama monsunen när vi väl kommer igång ;)
  • Zack
    Lev livet som du borde ha gjort skrev 2013-12-05 18:19:18 följande:

Snyggt det där!!
  • Zack
    GoodMangoo skrev 2013-12-05 18:22:16 följande:

Skönhet i kvadrat Mangoo. Älskar bilder på den kroppen..inklusive huvudet ;)
  • Zack
    GoodMangoo skrev 2013-12-05 18:52:52 följande:
    Vadå? Finns det folk som skickar ut folk för en .....öh show ihop med Pink? Är de rädda för att strömmen ska gå av överbelastning i tråden? Då kan jag meddela eftersom jag har sett showen att "proppen" sitter i proppskåpet hela tiden öh propparna menar jag!!
    *Pling*
    *Pling*
    *Pling*

Flört[/quote]Den står på min önskelista också :). Låter ju väldigt spännande.
  • Zack
    GoodMangoo skrev 2013-12-05 19:10:33 följande:

PPP- kan du inte sätta på gummit själv så förstår jag att du har problem... du.. du........ din kåtbock SkrattandeFlört!!

Den står på min önskelista också :). Låter ju väldigt spännande.
    Vill inte förstöra den bilden du har av mig OskyldigFlört!
    justnextdoor skrev 2013-12-05 18:57:05 följande:*Pling* *Pling* *Pling* [/quote] Kan ju säga såhär! Jag kommer inte kasta ut dig !!
    Vad är motsatsen till "kasta ut"??? Sätta på Drömmer???

[/quote]Ha ha, ok, ja min bild av dig är ju en oskuldsfull blyg liten viol, så den vill jag naturligtvis inte ha raderad ;).....får fundera på något annat att skriva på önskelistan istället. Är ju fortfarande ett antal dagar kvar till julafton :)
  • Zack
    GoodMangoo skrev 2013-12-05 19:28:05 följande:
    Ha ha, ok, ja min bild av dig är ju en oskuldsfull blyg liten viol, så den vill jag naturligtvis inte ha raderad ;).....får fundera på något annat att skriva på önskelistan istället. Är ju fortfarande ett antal dagar kvar till julafton :)
    Tror minsann det har sagt *pling* hos dig för ett tag sedan Drömmer!!??[/quote]Det är också riktigt och jag vill självklart inte verka otacksam mot en som bjuder så mycket på sig själv :). I mitt huvud har jag bara fina bilder (om än rätt vågade ibland) av dig käre Mangoo :)
  • Zack
    Anonym (Ensam..) skrev 2013-12-05 20:28:15 följande:
    Tyvärr dörren vattnet rann ut, måste råkat dra ur proppen. Men om du ändå är

På väg så... Väntar här! smile5.gif
    Så sexig på det helt eleganta sättet. Fantastisk bild av en vacker, men ack så ensam kvinna ;)
Svar på tråden Helkroppstråden