• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • FjärilVingad73
    Anton Chigurh skrev 2013-11-01 11:39:06 följande:

Å bara för det, så skall jag posta en av mina bilder, en tidigare visad sak, inte en av mina bästa, men oerhört vacker trots det. Om jag själv får säga det.

Läckerbit! *tafsar lite*
    I´d rather be known as an honest sinner than a lying hypocrite!
  • Anton Chigurh
    Borkason skrev 2013-11-01 11:47:34 följande:
    Fotmassage rätt utförd ger en inre extas, vilket sålunda leder vidare till fantastisk erotik, mannen ;)
    Så sant, min Herre, men det framgick inte att du hade fula baktankar med att erbjuda Lj fotmassage. Hon förmodar såklart, intet ont anande, att du skall ge henne en avslappnande stund och få njuta av ditt knådande av hennes vackra fötter, givetvis med uppvärmd massageolja. Hon tror inte för en sekund att du har för avsikt att knulla henne.

Men du tänker rätt, Borka. Jag är inne på din linje. 
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • GoodMangoo
    Anton Chigurh skrev 2013-11-01 11:55:51 följande:
    Så sant, min Herre, men det framgick inte att du hade fula baktankar med att erbjuda Lj fotmassage. Hon förmodar såklart, intet ont anande, att du skall ge henne en avslappnande stund och få njuta av ditt knådande av hennes vackra fötter, givetvis med uppvärmd massageolja. Hon tror inte för en sekund att du har för avsikt att knulla henne.

Haha man känner andra som man känner sig själv din fuling{#emotions_dlg.djavulsk}
  • Anonym (lillajag)
    Anton Chigurh skrev 2013-11-01 11:55:51 följande:

Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
    Nu tar vi det lilla lugna här!! Fotmassage går alldeles utmärkt för sig.. Men det andra är det ingen som sagt nåt om :X
  • Anonym (Piper's pipe & pipeliner's)
    GoodMangoo skrev 2013-11-01 11:13:07 följande:
    Fredagsbus  

Fan vad populär jag är, tror du är tredje eller fjärde här inne som tänker på mig, snacka om egoboost, vilken lycka underbart!
  • Nyfikne
    Anonym (lillajag) skrev 2013-11-01 09:38:56 följande:
    Slänger in en fredagsbild till er!
    jätteläcker bild.
    lite lagom mörk, suddig, voyeuristisk känsla
    och vilken kropp Drömmer 
  • Mattias39
    Anton Chigurh skrev 2013-11-01 11:32:33 följande:
    Inte vara blyg nu, Matte, jag sa inte jag vill ligga med dig. Eller tvärtom. Lite älskar du mig allt....!
    Lite kanske...men bara LITE...
    Anton Chigurh skrev 2013-11-01 11:39:06 följande:
    Å bara för det, så skall jag posta en av mina bilder, en tidigare visad sak, inte en av mina bästa, men oerhört vacker trots det. Om jag själv får säga det.
    Det får du Anton...eftersom du har helt rätt får du självklart säga det!! Flört
  • Q Silver
    Anonym (lillajag) skrev 2013-11-01 09:38:56 följande:
    Slänger in en fredagsbild till er!

Oj! Du är grymt sexig!!!
  • Anonym (lillajag)
    Nyfikne skrev 2013-11-01 12:15:41 följande:
    jätteläcker bild.
    lite lagom mörk, suddig, voyeuristisk känsla
    och vilken kropp Drömmer 
    Tack ;)