• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • NyttNamn

Nu blev helgen lite extra bra.. Du har en jävligt nice överkropp pilen- het som sjutton!!

Pour some sugar on me...
  • Zack
    Dockan 82 skrev 2013-11-02 13:15:08 följande:

Ha en skön lördag ;) phprcjrst17034.jpg

Snuskigt fint Dockan. Får nog klassas som dagens mest vågade bild :)
  • Anonym (ops)

Ja inte vågar någon vara mera vågad ? ;)

Zack skrev 2013-11-02 14:43:34 följande:
    Snuskigt fint Dockan. Får nog klassas som dagens mest vågade bild :)

• Anonym (???)
    Anonym (ops) skrev 2013-11-02 14:58:30 följande:

Nej, det är det mest vågade man kan göra här i livet....?
  • Q Silver
    Dockan 82 skrev 2013-11-02 13:15:08 följande:
    Ha en skön lördag ;)

Mmm så sexigt och upphetsande Dockan! Det krävs en del för att bräda dig hädanefter....
  • Ronga
    Anonym (ops) skrev 2013-11-02 14:58:30 följande:
    Tror nog att det finns dem på FL som vågar :)
    Frågan är om dom pallar. 
  • Q Silver
    GoodMangoo skrev 2013-11-02 10:12:39 följande:
    God fm !  

Alldeles för vanlig bild Mangoo.... Skojar bara, jag vill vara sleven i din fruktsallad- fantastiskt vacker kropp!
  • Anonym (ops)

Tja säger du det så :) kram och ha en god lördag

Anonym (???) skrev 2013-11-02 15:02:29 följande:
    Nej, det är det mest vågade man kan göra här i livet....?

• Anonym (???)
    Ronga skrev 2013-11-02 15:15:46 följande:
    Frågan är om dom pallar. 

Alla skulle väl våga? Frågan är väl mer om man tycker att det är kul om alla ser ens könsorgan?
  • Anonym (ops)

Eller om vi gör det :)

Ronga skrev 2013-11-02 15:15:46 följande:

Frågan är om dom pallar.