• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Göteborgskillen2101
    NyttNamn skrev 2013-11-04 14:23:26 följande:
    Repriser i dag... Och ja just, jag skulle ju lägga en spoilertagg på bilderna så vissa slapp se - men ni som känner på er att spyspmileyn är nära - titta bort typ nu...Foten i munnen

jag förstår inte alls varför man ska vilja spy när man ser dig, {#emotions_dlg.flower} härlig kropp NN
  • Göteborgskillen2101
    Tillie skrev 2013-11-04 14:28:44 följande:
    Vilken grupp menar du?Skäms Gissar på denna tråd... Som sagt, är inte så aktiv härFlört

Menar tråden såklart ;) sorry är lite seg i skallen hehe... Ja men du kan bli ;)
  • Mulen
    NyttNamn skrev 2013-11-04 14:23:26 följande:
    Repriser i dag... Och ja just, jag skulle ju lägga en spoilertagg på bilderna så vissa slapp se - men ni som känner på er att spyspmileyn är nära - titta bort typ nu...

Tittar så gärna
  • NyttNamn
    FjärilVingad73 skrev 2013-11-04 14:26:04 följande:
    Här tittas inte bort när det bjuds på så fina kurvor! Solig
    GoodMangoo skrev 2013-11-04 14:28:41 följande:
    Mina fingrar söker sig automatiskt till Skål och {#emotions_dlg.flower} när jag ser dig.... inga andra smileys Flört.
    Nej men det var ju inte er gullhönor jag menade KyssSolig
    Göteborgskillen2101 skrev 2013-11-04 14:28:54 följande:
    jag förstår inte alls varför man ska vilja spy när man ser dig, {#emotions_dlg.flower} härlig kropp NN

Smaken är olika vettu Gbgkillen! Och det är ok för min del! Och ja, tack {#emotions_dlg.flower}

Pour some sugar on me...
  • Tillie
    Göteborgskillen2101 skrev 2013-11-04 14:33:19 följande:
    Menar tråden såklart ;) sorry är lite seg i skallen hehe... Ja men du kan bli ;)
    Kanske det, är väl inte helt omöjligt att det blir fler bidrag..Skäms
    Your life's an open book, don't close it before it's done.
  • Anonym (Piper's pipe & pipeliner's)

[quote=71576879][quote-nick]Tillie skrev 2013-11-04 13:31:41 följande:[/quote-nick][/quote]

En sockerbit!

• FjärilVingad73
    NyttNamn skrev 2013-11-04 14:33:56 följande:
    Nej men det var ju inte er gullhönor jag menade KyssSolig

Gullhönor?! Kyss
    I´d rather be known as an honest sinner than a lying hypocrite!
  • Mulen
    Tillie skrev 2013-11-04 14:37:52 följande:
    Kanske det, är väl inte helt omöjligt att det blir fler bidrag..

Det tar vi som ett löfte
  • NyttNamn
    FjärilVingad73 skrev 2013-11-04 14:44:19 följande:
    Gullhönor?! Kyss
    Ja ni är ju som söta små gullhönor - både du o mangon Hjärta 
    Pour some sugar on me...
  • Tillie

Tack så mycketGlad

om det var en komplimang?Skäms

Your life's an open book, don't close it before it's done.