• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Speak up

Jag har insett att jag nog aldrig kommer att kunna hänga med tempot i den här tråden. Det finns en liten skara på 5-10 personer som verkligen tar det hela seriöst och för den här tråden framåt, och alltid med lika underbara, härliga bilder. DrömmerJag tittar till tråden lite då och då för att se vad som händer i alla fall. Önskar att jag själv kunde vara mer aktiv och lägga upp bilder, men tyvärr har jag för taskig utrustning för det. (Ingen smartphone eller bra fungerande digitalkamera. Bara en taskig webcam.) Skäms

Hur som helst, det är kul att se alla bilder som läggs upp. Speciellt från er tjejer givetvis. Skulle gärna se nåt meddelande i min inbox nån gång framöver! Oskyldig Ha det gött alla underbart vackra människor - kvinnor som män. Kör hårt!!!

• irongarden
    ooOO MM OOoo skrev 2013-11-04 20:27:56 följande:
    Trevlig bild =)
  • irongarden
    Speak up skrev 2013-11-04 22:34:16 följande:
    Jag har insett att jag nog aldrig kommer att kunna hänga med tempot i den här tråden. Det finns en liten skara på 5-10 personer som verkligen tar det hela seriöst och för den här tråden framåt, och alltid med lika underbara, härliga bilder. DrömmerJag tittar till tråden lite då och då för att se vad som händer i alla fall. Önskar att jag själv kunde vara mer aktiv och lägga upp bilder, men tyvärr har jag för taskig utrustning för det. (Ingen smartphone eller bra fungerande digitalkamera. Bara en taskig webcam.) Skäms

Hur som helst, det är kul att se alla bilder som läggs upp. Speciellt från er tjejer givetvis. Skulle gärna se nåt meddelande i min inbox nån gång framöver! Oskyldig Ha det gött alla underbart vackra människor - kvinnor som män. Kör hårt!!!

Du har säkert rätt i att det inte är så många som lägger upp bilder men det är troligtvis massor som tittar =) Vi delar med oss av våra kroppar för vår egen skull för att vi tycker om att visa upp vackra bilder som andra kan njuta av. Det är lite av poängen för oss. Självklart gillar vi att titta på andras fina bilder också

Mrs och Mr Irongarden 
  • Speak up
    irongarden skrev 2013-11-04 22:41:41 följande:

Du har säkert rätt i att det inte är så många som lägger upp bilder men det är troligtvis massor som tittar =) Vi delar med oss av våra kroppar för vår egen skull för att vi tycker om att visa upp vackra bilder som andra kan njuta av. Det är lite av poängen för oss. Självklart gillar vi att titta på andras fina bilder också

Mrs och Mr Irongarden 
    Awwwh... Tack så mycket, vad snällt sagt. Nu känner jag mig faktiskt lite bättre. Glad Det kan t o m kännas lite taskigt ibland att bara titta men aldrig lägga upp själv (även om jag lagt upp 3-4 bilder förut.)

Tack så mycket för ert stöd, herr och fru Järngård! Solig
  • celineswaltz
    Speak up skrev 2013-11-04 22:44:06 följande:
    Awwwh... Tack så mycket, vad snällt sagt. Nu känner jag mig faktiskt lite bättre.  Det kan t o m kännas lite taskigt ibland att bara titta men aldrig lägga upp själv (även om jag lagt upp 3-4 bilder förut.)

Tack så mycket för ert stöd, herr och fru Järngård! 

DU är ett mycket trevligt inslag i tråden , med dina komentarer ...och jag vet dessutom att du har postat fina bilder...så det så

Personligen känner jag att jag är inne för sällan . Missar mycket. Skulle vilja ha tid att vara inne längre . Som det är nu så känner mig rätt trist...
  • Speak up
    celineswaltz skrev 2013-11-04 23:18:09 följande:

DU är ett mycket trevligt inslag i tråden , med dina komentarer ...och jag vet dessutom att du har postat fina bilder...så det så
    Personligen känner jag att jag är inne för sällan . Missar mycket. Skulle vilja ha tid att vara inne längre . Som det är nu så känner mig rätt trist...
    Awwwh... Celine, du får en ung man att rodna här på andra sidan skärmen! SkämsHjärta Tack så hjärtans mycket för det! Det betyder mycket att någon visar uppskattning. Som du säger så försöker jag alltid komma med så fina, uppskattande, roliga och konstruktiva kommentarer som möjligt. Kan jag inte lägga upp så mycket bilder själv så kan jag i alla fall visa uppskattning för dem som ändå postar! Drömmer
    Vi får kanske bättra oss lite då, både du och jag, vännen! Hehe! (Och tack så mycket för att du gillar mina bilder.)
  • MJM01
    Peeptoe skrev 2013-11-04 23:25:03 följande:
    Godnatt Skål
    Snygg pyjamas! Och troligen väldigt snygg utan pyjamas! ;)
  • Speak up
    Peeptoe skrev 2013-11-04 23:25:03 följande:
    Godnatt Skål
    Godnatt du härliga kvinna! Solig Vilka totalt underbara trosor. Tänk den som fick ligga sked bakom dem!