• NOEL75

Helkroppstråden

Mandiisen skrev 2013-08-22 11:29:37 följande:

Sexigt Mandisen... Behöver du hjälp i köket?? Tungan ute

• NOEL75
    PAUSA skrev 2013-08-22 11:32:40 följande:
    Av en rumpnisseFörvånadFlört??
    Det var ett nytt epitet för mig.... Hmm tror jag gillar det
    Mandiisen skrev 2013-08-22 11:34:57 följande:
    Absolut, du kan ju komma o hjälpa mig litta
    Sätt mig i arbete bara.... Vart börjar jag någonstans haha?

• NOEL75
    Anonym (tuttfian) skrev 2013-08-22 12:10:41 följande:

Kände helt plötsligt ett stort behov av kökshjälp.. Tar du kontanter? ..eller är det i natura som gäller? :-O
    Pengar har jag redan i överflöd såklart, så jag har inget emot att jobba pro bono. Det viktiga är att jag känner mig uppskattad för det jag gör.... Flört
  • NOEL75
    Mandiisen skrev 2013-08-22 12:14:30 följande:
    Förresten, jag har också ögon (tur väl det annars hade jag inte kunnat se alla underbara bilder här), har inte så mycket mer att bjuda på just nu. men många som kör med sina ögonbilder. ;))

Mandiisen skrev 2013-08-22 12:28:05 följande:
    åååh, taack!
    synd att jag inte kan dela med mig, det börja bli litta mycket nu. mycket balsam o schampo samt hårinpackning som går åt. hahah!
    Samtidigt vågar jag inte klippa mig, rädd för att jag ska ångra mig och känna mig för korthårig ;)

Dubbelwow där Mandisen!! Jäklar vilket hår!! Och ögonen är ju svindlande...Glad 

• NOEL75
    Anonym (jisses) skrev 2013-08-25 17:17:13 följande:
    ...Och nu kommer PAUSA in i gamet igen för att överglänsa alla bilder som kommit in under helgen när fröken "titta på mig" varit borta. Detta är ju en tävling för vissa...Mest avklädda bilden, den mest porriga posen och de mest särade skinkorna..Pausa måste överglänsa och tävla
    Låt de andra få ta plats istället! Vi vet hur du ser ut i alla möjliga "dra in magen poser", skicka bilderna till killarna istället.
    Haha, det var ingen dålig komplimang du skickade till Pausa där!! Jag instämmer med dig hon är het som chili ... Instämmer dock inte i att hon borde sluta posta på grund av det. Det finns gott om plats för alla i tråden.

Det är ju ingen tävling som du själv skriver, så det är nog många här som gillar dina eventuella bilder också Jisses.  
  • NOEL75

Hur som helst är det en inspirerande tråd.... 

• NOEL75
    Fenina skrev 2013-08-25 19:10:00 följande:
    Ehm ja. Nu vet jag vad jag vill göra ikväll!
    Tell me .....
    FjärilVingad73 skrev 2013-08-25 19:11:32 följande:
    Åh ja...
    Skål
    pinkdolly skrev 2013-08-25 19:11:40 följande:
    Dom där skinkorna mellan mina tänder.... ;)
    Ouch....låter plågsamt... Tur att du har en rejäl kalufs jag kan ta tag i om du tar dig för mycket friheter baby

• NOEL75
    pinkdolly skrev 2013-08-25 19:21:37 följande:
    Gör vad du vill... ;) Jag ska nog ta mig många friheter om jag vet att du straffar mig..
    Skönt att vi vet var vi har varandra Dockan. Ingen risk för missförstånd där inte haha....
    Fenina skrev 2013-08-25 19:23:23 följande:
    Ja, jag skulle ju vilja klämma till med något fräckt och underhållande, men jag är lite märklig. Jag tänkte faktiskt rita av den, och hoppas du inte känner dig besudlad. 
    Klart jag inte gör... Fota verket och posta eller maila Nyfiken.... Men du vet att det bara är en vanlig man som står och smsar sin arbetsgivare efter att ha försovit sig på bilden va??

• NOEL75
    Fenina skrev 2013-08-25 19:31:26 följande:
    Tyckte linjerna var fina. För övrigt hade den rumpan bara fått messa chefen om den lovade att hoppa ner igen efteråt
    Ner?? Du menar inte in i din bur?? haha...Tur jag har ett bra skärp....
    pinkdolly skrev 2013-08-25 19:31:23 följande:
    Haha nej... Inga missförstånd. Jag gör vad du vill helt enkel. Då blir det lätt ;)
    Det hoppas jag du gör!! Det är ju dealen
  • NOEL75
    PAUSA skrev 2013-08-25 19:35:57 följande:
    Ska vi tävla om vem som är snyggast Drömmer?................  nä du vinner lättSkål!!
    Det enda jag vet är att jag är snyggast tillsammans med dig Pausa haha  Kyss
Svar på tråden Helkroppstråden