• MrMom

Helkroppstråden

Ansiktena har visst slutat dyka upp Flört

• MrMom
    goaskalice skrev 2014-09-05 07:37:11 följande:
    Tack, ja de är rätt maffiga smile2.gif

Så här vinkade jag av maken idag och så här hälsar jag tråden god morgon smile1.gif

(ja jag har många linnen och tröjor som lätt kan dras ned av någon anledning smile5.gif )
    Saknar ord..... Flört 
    De är underbart vackra!
    Provade gruppsex förra veckan, de andra grupperna verkade ha kul. Men det var så ensamt i min .......
  • MrMom
    Snuskig1 skrev 2014-09-05 07:57:28 följande:
    Morgon! Ensam på jobb, iaf ngn minut till:)
    Vill du ha sällskap på jobb, vi kan ju ta bilder ihop?Flört
    Jag gillar din kropp, tänk att få en sån morgonhälsning varje dag.
    Provade gruppsex förra veckan, de andra grupperna verkade ha kul. Men det var så ensamt i min .......
  • MrMom
    Anonym (Hmm) skrev 2014-09-05 11:25:16 följande:
    Ska inte bröstvårtorna sitta längre ner?
    Lägg av, hennes är jättefina!
    Alla bröst ser olika ut och placeringen av bröstvårtan är helt individuellt.
  • MrMom

Då kontrar jag med en bild från tiden jag var rakad :)
  • MrMom
    stief84 skrev 2014-09-05 12:54:36 följande:
    Slänger upp dessa sista som ett litet avsked till er alla trevliga människor.
    Med det menat att jag kommer inte vara aktiv i tråden mer men finns kvar på fl om någon är pratsugen!
    Kick ASS och ha det gott alla snygga sexiga jäklar i tråden både kvinnor och karlar!
    Snygg gaddning :)
  • MrMom
    Amys skrev 2014-09-05 13:12:18 följande:
    Den sittdynan är faktiskt rätt hård och obekväm att sitta på.. Men fin i ett par byxor i alla fall;) Tack!
    Den som ser så mjuk och fin ut!?
  • MrMom
    goaskalice skrev 2014-09-05 13:17:25 följande:
    Inte behöver han raka sig heller! Fin bringa smile1.gif
    Tackar, den är inte rakad nu. Det är ett sånt jäkla jobb...hahahaha. Gillar din ''bringa' med ;)
  • MrMom
    Amys skrev 2014-09-05 13:19:28 följande:
    I avslappnat läge, rygg, mage och Sido läge så är ju allt mjukt, att klämma på. Sittandes eller ståendes inte lika mjukt, men den är helt funktionsduglig ändå:)
    Inte att förglömma, mycket vacker.!!
  • MrMom
    goaskalice skrev 2014-09-05 13:22:02 följande:
    Stoppningen sitter ju baktill och inte undertill där man sitter smile1.gif Är ju så mycket finare så smile1.gif
    Nu ska vi inte vara petiga...hahaha
Svar på tråden Helkroppstråden