Inlägg från: HäckHäxan |Visa alla inlägg
  • HäckHäxan

Helkroppstråden

Ahhhhh fotbad <3 Sorry men jag nördade loss lite och fotade. Vattenytan såg så jäkla häftig ut när man kör massage. Var dock svårt att fånga.

Men iaf lite fötter till vackra Borka!!

Börjar kallna nu så jag får la hoppa in i duschen snart. Men ack så gott. Varför gör jag inte detta oftare. :-s

• HäckHäxan
    Anonym (Quexet) skrev 2015-03-20 21:15:22 följande:
    Själv sitter jag framför brasan med ett glas vin! Drömmer o jag kommer aldrig någonsin köpa bebiskläder för vuxna, har ett gäng mjukisbyxor, det räcker alldeles utmärkt! smile2.gif  
    Vårdagsjämning = sommardäck, men här är det vita vägar nu... så det gick sådär... Obestämd
    Pillare skrev 2015-03-20 20:57:59 följande:

Så kex, hur var det med solen?

Nog såg jag solförmörkelsen allt! Skrattande Stod nog ute i tjugo minuter, sen sa mina ögon att det räckte! FlörtJa, vi får lösa det.... Kanske innan din födelsedag då, för vi vet ju inte om du överlever min sång! smile2.gif

Åh det lät kalasgott. Borde ju absolut haft ett glas vin till mitt fotbad. Stillöst av mig att missa det!!

Här regnar det eller iaf för en stund sen när jag var ute med hunden. Skittrist. Jag vill ha ljus. Har varit en otroligt mörk vinter till och med för att vara på västkusten.
  • HäckHäxan
    Grandios skrev 2015-03-20 22:59:55 följande:
    Jag visar inte ansikte här dock smile5.gif
    Det är lugnt allt annat går sååå bra att dregla och flämta lite över ändå eller så har jag bara svallningar och har hamnat i klimakteriet, who knows

Tror jag skulle känna igen dig i en folkmassa oavsett och absolut om du går utan handskar
  • HäckHäxan
    Anonym (Quexet) skrev 2015-03-20 22:11:04 följande:
    Jobblördag, men ledig söndag! Bästa helgen! Solig
    Underhill skrev 2015-03-20 21:22:46 följande:Tjusigt!...riktigt fin :)
    Tack snälla du! GladÅååh, tack vackra du! {#emotions_dlg.flower} Saknar bilder från dig dock? Obestämd
    kanalltidblibättre skrev 2015-03-20 21:27:22 följande:Jävligt fina magmuskler! :)
    Haha, oj, tack! Kan väl avslöja lite vackert att dom användes i träning sist för fyra år sedan! Skrattande Så kameran var nog ovanligt snäll mot mig! FlörtVad glad jag blev nu! Kyss
    HäckHäxan skrev 2015-03-20 21:42:18 följande:

Ahhhhh fotbad <3 Sorry men jag nördade loss lite och fotade. Vattenytan såg så jäkla häftig ut när man kör massage. Var dock svårt att fånga.

Men iaf lite fötter till vackra Borka!!

Börjar kallna nu så jag får la hoppa in i duschen snart. Men ack så gott. Varför gör jag inte detta oftare. :-s

Ser grymt härligt ut! *Inte ett dugg avundsjuk* fast jag har två (!) egna! FörvånadHaha, det är nog gränsfall?! Har dock inte ditt nummer kvar... Tungan ute
    HäckHäxan skrev 2015-03-20 21:46:51 följande:Åh det lät kalasgott. Borde ju absolut haft ett glas vin till mitt fotbad. Stillöst av mig att missa det!!

Här regnar det eller iaf för en stund sen när jag var ute med hunden. Skittrist. Jag vill ha ljus. Har varit en otroligt mörk vinter till och med för att vara på västkusten.
    Lite dåligt utav dig o missa en sån sak måste jag säga! Flört Måste ju skryta om mitt nya badrum... Nu för tiden har jag en dusch med inbyggd ryggmassage, ångbastu, bubbelbad o fotmassage! smile2.gif Men av någon konstig anledning skrek jag NEJ rakt ut när sambon ville köpa den. Nu är det min käraste ägodel! smile2.gif  

Här har det snöat o regnat omvartannat, men när jag skulle hem från jobbet var det vitt så klart! ObestämdHehe, tack snälla du! Måste dock erkänna att mina fötter är inte vackra! Tänkte på dig i alla fall när jag la upp bilden. Att jag dessutom står som en liten flicka som antingen vill ha något spec eller är väldigt kissnödig ( smile2.gif ).....

Haha tänk som det kan gå. Jag ägde en sån där dusch en gång också i ca 6 timmar. 6 mycket arga timmar. Dels för att sambon överhuvudtaget köpt den utan att säga ett ord. Han nämnde det någon gång och ja sa sorry det är kört en sån får inte plats. Men dåren beställde en ändå. Vips en dag kom en lastbil till gårdsplan och kastade av den och bad om en signatur och sambon var inte hemma. Tror fan jag skrek rakt ut i örat på honom när han väl svarade i telefonen och på allvar frågade om han var lågt begåvad eller bara jävligt duktig på att spela. En kompis köpte den innan dagen var slut inte alls en förlustaffär nää då *suck*

Hade egentligen älskat en sådan. Saknar badkar som fan. Så jävla bra med en kvart o värmen då och då, min nackskada uppskattar det enormt.

Irriterande när vädret inte kan bestämma sig.

Nu har jag gjort ett par tunnbrödsrullar med tomat och mozzarellasallad i och smulad bacon och kokt ägg. Skall inte liggläge i min säng och kolla serie. Duschen har jag inte lyckats ta mig in i haha fastnade i det där fotbadet med massage, bytte vatten ett gäng gånget och sen blev jag vrålhungrig

Tycker nödighetsposen borde ge extra poäng
  • HäckHäxan
    Tyler skrev 2015-03-20 23:03:33 följande:

Tokigt roligt att se att tråden är vibrerande vid livSkrattande

Absolut välbyggd. Mums va fan!!!
  • HäckHäxan
    Beverly Marsh skrev 2015-03-20 23:05:39 följande:

För dig slänger jag alltid upp en bild Solig Även om det bara blir på fejjan smile2.gif

Inte så nytt dock, detta är nog ett halvår sen ungefär. Hade en bra hårdag så då var man ju tvungen att knäppa några bilder smile2.gif

Riktigt jefla vacker good eller bad hairday spelar nog inte in där alls!
  • HäckHäxan
    Anonym (Quexet) skrev 2015-03-20 23:23:46 följande:
    Tack så mycket vackra du! Solig Hade jag haft en tiondel av din inre skönhet hade jag varit lycklig! Solig Hade jag haft hälften av din yttre skönhet hade jag haft det lite lättare i livet smile2.gif

Men eftersom du bjuder på face får väl jag också göra det! Kyss

Kan hända att jag druckit rödvin vid tillfället?! Flört
    Haha wunderbart. Love it!!
  • HäckHäxan
    Grandios skrev 2015-03-21 01:13:42 följande:
    Bodde vi i samma Stad är jag säker på det smile5.gif
    Hehe tur vi inte gör det då Stad låter sååå stort och är fyllt med sååå mkt människor. Jag gillar lugn och ro jag.

( säger hon och bor praktiskt taget på europaväg 45 )
Svar på tråden Helkroppstråden