• Nyfikne

Helkroppstråden

Anonym (Beckham) skrev 2013-07-22 15:56:22 följande:

Jag håller med om att hon inte visa mer. Det jag reagerade på var att någon hoppade på en annan för att han inte såg fotnoten om åldern. Jag själv såg bilden och en snygg midja, en midja som en 18-25 åring och skulle kunna ha om man inte bara sitter framför datorn och då tycker jag inte man ska hoppa mig en bara för att man såg en kropp som kunnat sitta på en mogen kvinna...thats all
    Jag såg och kommenterade från min mobil och fanns inte en chans att kunna läsa sidfoten.

• Nyfikne
    Thespanker skrev 2013-07-22 16:03:51 följande:

Nåja, du backade så fort du fick det påpekat. Bra.
    Det viktigaste var att du kände dig nyttig.

• Nyfikne
    Mandiisen skrev 2013-07-22 16:24:15 följande:

om du tycker att det ser bättre ut så kan jag ju faktiskt tala om för dig att jag har gått ignom 2graviditeter. jag blev av med tuttarna som jag blev väldigt ledsen över. otroligt att du inte kan tänka längre än vad näsan räcker
    trodde gruppen var en ''feel good'' grupp som det står

Mandiisen

Du har helt rätt om om du läste om gruppen.

Tyvärr finns inget stopp mot de som är ute efter att mobba och provocera andra.
    Enda sättet är att ignorera det. 
  • Nyfikne
    Thespanker skrev 2013-07-22 16:51:51 följande:

Det är en viss skillnad på rollspel mellan vuxna och att be en 17 årig tjej om bilder. Återigen ledsen om jag kränkt dig på något sätt.
    Problemet är att du antog att jag hade uppfattat hennes ålder och medvetet uppmana henne att visa mer.
    Den friheten som du tar dig, skulle jag kunna ta på följande sätt och döma ut dig rent hypotetiskt:

Enligt min åsikt, så är fantasin om inte förbjudet eller illegalt, en spegel av vad vi önskar och tänder på innerst inne och i den bemärkelsen är tom tanken på sånt illa nog.

Men det gör jag inte.
  • Nyfikne
    straight arrow skrev 2013-07-22 17:48:03 följande:
    ...säger den som har ett tvångsmässigt beteende att prata skit om varenda tjej i den här tråden. Antingen har de för stora tuttar eller så har de för små tuttar eller så är de så fula att du spyr. 
    Bara att ignorera, även om de är skitsvårt.

• Nyfikne

Pink
    FL's egen burlesk Queen ;)
    Underbart sexigt

• Nyfikne
    Anonym (Allie) skrev 2013-07-23 11:20:23 följande:
    Låt ordningen bli återställd. Ignorera ignorera ignorera allt negativt :)

Mmm..yummie :)
  • Nyfikne
    straight arrow skrev 2013-07-23 12:29:50 följande:

Skönt och varmt ute, men också skönt att svalka av sig i skuggan...
  • Nyfikne
    Mandiisen skrev 2013-07-23 13:20:24 följande:
    Fortsätter med mina kläders bilder då :)

tyvärr ser man inte hela kroppen på denna bild här nere. men halft iaf ;)

Håller verkligen med FV, att dina ögon är väldigt vackra.
Svar på tråden Helkroppstråden