• Aros02

Helkroppstråden

Fröken36 skrev 2014-12-09 14:08:43 följande:

Var så skönt i sängen imorse.  ...

...

Ahaa, det var det här du pysslade med imorse!

Myysigt!

?laddar ner och sparar bilderna? ;)
  • Aros02
    kanalltidblibättre skrev 2014-12-09 13:55:33 följande:

Det här var intressant. Jag har faktiskt också haft denna tråd som övningsarena för att inte ge negativ kritik eller ta humorpoäng på andras bekostnad. Ibland har jag tänkt: men hur kan snubben lägga upp den där bilden? Och då har det varit en bra övning att hålla tyst. Och på samma sätt är det bra att inse att ett positivt tillrop eller komplimang inte kostar något hur mycket man än strösslar med det. Mottagaren och man själv mår bra av det. 

Där sa du en till sak nämligen att göra sig lustig på andras bekostnad! Det fanns en tid när jag tyckte jag var cool om jag kunde leverera en så elak och träffsäker oneliner att personen blev svarslös. Fick en kick av det. Numera ser jag sånt beteende som ett bevis på inre fattigdom. Det händer att jag faller tillbaka i gamla synder men då försöker jag bromsa impulsen i fosterstadiet och kväva skiten.

Du verkar vara en sympatisk som kommit fram till ungefär samma slutsatser som jag själv!

/Man Kan Alltid Bli Bättre :)
  • Aros02
    Anonym (WOW 4) skrev 2014-12-09 14:17:56 följande:

Jag har ju svårt att förstå hur man kan bli "glad" över en komplimang från män som tycker att ALLA tjejer som vågar visa sig är snygga. Räcker ju att man har en rumpa och bröst. Det är ju mer synd om männen i tråden. De får ju ofta inte en enda kommentar, inte ens från tjejerna som "kräver" komplimanger.

Har svårt att följa ditt resonemang. Om du tycker männen får för lite komplimanger så får du gärna föregå med gott exempel och ge mig en kyss på mina feminina läppar på min senaste bild och kanske raspa kinden på mitt skägg! :)
  • Aros02
    Anonym (NT) skrev 2014-12-09 18:57:55 följande:

Jag är inte sån som person att jag kan rycka på axlarna åt dumma kommentarer och inte säga något. Jag blir uppriktigt ledsen och hade inte kunnat hänga här överhuvudtaget om detta inte var en feelgood-tråd. Jag gör mitt bästa för att alltid vara snäll och trevlig mot folk, både online och irl. Så jag är inte van vid att folk beter sig så mot mig.

Ja det enda jag kan göra är att be om ursäkt, något mer kan jag inte göra. Förlupna ord är ute och kan inte återkallas. Tyvärr är det så NT!
  • Aros02
    Fröken36 skrev 2014-12-09 17:34:19 följande:

Det var precis det jag pysslade med. ;)  Ladda ner så mycket du orkar. ;)

Det var varmt och skönt, iaf under täcket men en sån bild kanske hade blivit konstig. Finns på IKEA, de lite dyrare sängarna. 

Att jag gör Fröken! Är snart i trådens början! ;)
  • Aros02
    Anonym (NT) skrev 2014-12-09 20:14:01 följande:
    Fast nu menade jag inte det du sagt, det har vi väl löst? Glad
    ja, det hoppas jag! Skäms
  • Aros02
    Fröken36 skrev 2014-12-09 18:15:11 följande:
    Det syns väl på bilden att de två kuddarna är identiska. Solig ..
    nä på den ena står det 1 å på den andra står det 2. 1 å 2 e inte samma!
  • Aros02
    Fröken36 skrev 2014-12-09 19:58:14 följande:
    Ojoj, då har du fyllt snart 80 GB då eller? Varje tutte på mig är ju ca 5 GB. 

Skicka den bilden du snackade om sen då, du vet var. Puss Kyss
    hehe! 5 GB per tutte! jag har iofs 2,5 TB till mitt förfogande, men det blir ju inte så många bilder då!..
  • Aros02
    Fröken36 skrev 2014-12-09 21:05:28 följande:
    Ingen som sa att det är samma, nu pratar vi om ordet "identiska".  Solig
    siffran 1 och siffran 2 e inte identiska Fröken!
  • Aros02
    Fröken36 skrev 2014-12-09 19:58:14 följande:
    Ojoj, då har du fyllt snart 80 GB då eller? Varje tutte på mig är ju ca 5 GB. 

Skicka den bilden du snackade om sen då, du vet var. Puss Kyss
    Vetifan hur man ska hitta den dära bilden! Verkar va ett jobb för en arkivråtta inte en teknisk idiot som jag! Rynkar på näsan

Jaha glömde jag säga Puss? Kyss
Svar på tråden Helkroppstråden