Helkroppstråden
Är korta kjolar snyggt eller trash?
Är korta kjolar snyggt eller trash?
Alltså smeden...
Tänkte mer för din egen skull. Ska hjälpa stora, starka karln på traven här...vad för typ av människa tror du skriver 'snyggt eller trash'?
Sällan har väl kukens röst gjort sig hörd på sådant starkt sätt. Men du, tänk bullens brevfilmer typ.
Om vi låter den där lilla 1789..leka ifred och inte tar åt oss av alla 1789:s försök att provocera.. Tror jag att lillen tröttnar så småningom..
Inte om alla inte. Sedan kan personen i fråga se ganska bra ut men helt strunta i vad andra tycker om utseendet. Fast det verkar för många i den här tråden var ett tecken på att något är fel. Ironiskt ändå att du lagt två kommentarer anonymt mot en och samma person utan att lagt upp en bild. Glashuset måste vara i spillror.
[quote=78971439][quote-nick]Anonym (Lydia) skrev 2018-08-16 14:58:53 följande:[/quote-nick][/quote]
Jäklar lydia.. Riktigt fin.. Hela du =)
Så tråkigt att det ska vara så mycket tjafs i den här tråden. Hela jävla nätet är ju fullt av troll, nötter och elaka människor. Kunde inte detta fått vara en trevlig "feel good tråd"? Trist, tycker jag
Kan garantera att vartenda ord i alla fall jag skrivit skulle jag kunna säga öga för öga. Vad gäller signaturen Huga har jag ingen aning, även om min gissning är att han inte hade gjort så utan att det mer är begåvningen som sviker.