• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • GoodMangoo
    GoodMangoo skrev 2013-11-07 18:42:06 följande:
    Alltså........ tapparna nästan löständerna här....... fan vad läcker du är Tungan ute
    ..... och stava kan jag inte heller.. ditt fel Foten i munnen
  • Anonym (ops)
    Anonym (Lojsan) skrev 2013-11-07 13:33:09 följande:
    Gud vilken het back mm   man blir ju het å hård av att se sådant här underbart :)
  • Anonym (Piper's pipe & pipeliner's)
    GoodMangoo skrev 2013-11-07 15:18:02 följande:

Är rätt förtjust i den där halsen, eller rätt och rätt mer eller mindre så gör hjärtat glädjeskutt, som en sån där jävla liten kanin, pytteliten kanin som gillar morötter! Så vad jag menar är att du är en morot, söt och knaprig morot!
  • GoodMangoo

Vilket par ni är irongardenSkål!!

PPP
    - tror det finns fler likheter mellan dig och en kanin än bara morötter Flört!  

Anonym (Jordgubbsblond) skrev 2013-11-07 18:11:28 följande:
    Haha den som skrev jag var anorektisk har aldrig sett en kvinna! Men vet det bara handlar om avundsjuka, jag är stolt över min kropp och jag älskar mina höfter och rumpa, se här tack för alla kommentarer btw

Jävla fina bilder du lagt upp, kroppen är i mina ögon en 10 poängare! Du har underbart fina former!
  • Anonym (Ensam..)

Ensamt i sängen ikväll... Skulle sitta fint med lite massage

• Speak up
    Anonym (Ensam..) skrev 2013-11-07 19:00:38 följande:
    Ensamt i sängen ikväll... Skulle sitta fint med lite massage
    Mmmh... Återigen är mina varma händer lediga! Skrattande Jag skulle mer än gärna lägga händerna på din rygg. Ser väldigt lockande ut. Räcker det med ryggen? Flört
    GoodMangoo skrev 2013-11-07 18:56:50 följande:
    Vilket par ni är irongarden!!

PPP- tror det finns fler likheter mellan dig och en kanin än bara morötter !  

Haha kan ligga något i det du säger!