• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Anton Chigurh
    Peeptoe skrev 2013-11-09 00:02:44 följande:
    Eftersom jag bad dig skippa kalsongerna så antar jag att den undre bilden var till mig.. Ser fast och fint ut!
    Och man blir ju ganska nyfiken på "skapelsen" som hänger över.. höhö..
    En variant på en skotskt kilt, Peep, egen tillverkning, mycket originell. Och vacker. Om jag själv får säga det. 

Och som du säkert vet, Peep, så är jag väldigt blygsam och ödmjuk av mig, och jag förstod att du hyste viss uppskattning av min lekamen, så jag skickar med en repris. Förvisso endast några dagar gammal, men för din skull, så....varsegod.Glad

Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • stief84
    Anonym (Anonym 5) skrev 2013-11-09 00:08:54 följande:
    Nä inte mycket, kan tänka mig betydligt roligare saker att roa sig med.

Jag är helt med dig där, finns inget tråkigare än att se på sin andre hälft som sussar när så många möjligheter finns.
  • Anonym (6kille)

Hej!nice, sexig och fin är du celineswaltz.kram

• celineswaltz
    Anton Chigurh skrev 2013-11-08 23:06:43 följande:

Mina förtjusande Damer.....Glad.....ni gör mig rörd och helvetes glad, allt på en och samma gång, jag kan inte nog tacka er för era gulliga och värmande komplimanger. Men jag försöker : TACK, så väldans.

Och ja, det är inte mina finaste fillingar, men....jo, jag tänkte att dom skulle falla någon Dam i smaken kanske, men men...ja. Jag skickar med lite kompensation, både till dig, Cate, och till dig, Peep. Och ha en fortsatt skön afton.... 

Kram, //Anton

Flört

Sådär då. 

Tjohej.

Riktigt sexig rumpa Drömmer Snyggare och manligare rumpa får man leta efter...Kyss
    Du frestar och plågar mig med dessa bilder.... Det är inte snällt Flört
    Puss,  Hjärta

• celineswaltz
    Anonym (6kille) skrev 2013-11-09 00:15:18 följande:
    Hej!nice, sexig och fin är du celineswaltz.kram
    Tack så mycket Solig
  • Anton Chigurh
    celineswaltzHjärta skrev 2013-11-09 00:09:09 följande:
    Du får varje cell i min kropp att glöda FlörtHjärta
    Puss
    Om Vattenfall får ont om uran till Ringhals, nordens största elproducent, så kan jag tjänstgöra som bränslestav, jag kan dra runt alla fyra reaktorer. Samtidigt. Tack vare dig, GummanHjärta
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • celineswaltz
    Anton Chigurh skrev 2013-11-09 00:10:56 följande:
    En variant på en skotskt kilt, Peep, egen tillverkning, mycket originell. Och vacker. Om jag själv får säga det. 

Och som du säkert vet, Peep, så är jag väldigt blygsam och ödmjuk av mig, och jag förstod att du hyste viss uppskattning av min lekamen, så jag skickar med en repris. Förvisso endast några dagar gammal, men för din skull, så....varsegod.Glad

Det är lätt hänt att börja tänka på vad du skulle kunna göra med den där muskulösa kroppen....DrömmerFlört
  • Hotrod

Jaha temadag idag eller igår kanske...skål dåSkål

Burnout