Inlägg från: Anonym (K2 2) |Visa alla inlägg
  • Anonym (K2 2)

Helkroppstråden

Odens skrev 2014-04-07 13:45:28 följande:

Snygg kropp du har, tummen upp för den Skrattande
  • Anonym (K2 2)
    MrMom skrev 2014-04-07 22:20:05 följande:
    I like! Tungan ute
    Me toooo Tungan uteDrömmerFlört
  • Anonym (K2 2)
    Pete L skrev 2014-04-07 22:24:26 följande:
    Muchos nice
    Tack Skrattande
  • Anonym (K2 2)
    läppar skrev 2014-04-07 22:41:24 följande:
    Åh...K2 med sina berg o dalar.....denna otroligt sexiga läckra öppningen
    som kvinnor har där ben möter rump, och en öppning trots att hon har benen tätt ihop.

Kan det ha varit som så, att en gång för lääänge sedan så bonkade männen på sina kvinnor
    bakifrån så ofta o gärna, att kvinnokroppen så småningom märkte att det är läge
    att skapa den öppningen redan från start - så att det blir lättare att "komma till", i tex doggy?

Ett fyrfaldigt leve för den sexiga öppningen! Hurra Hurra Hurra Hurraaaaaa! SkålSkålSkålSkål

Nämen, hej på dig! Det var ett tag sen Skrattande
    Hahaha...kan ju vara så som du säger, men det får vi nog aldrig veta och den "sexiga" öppningen försöker jag ju gömma på bilderna, då jag tycker den är ganska osexig på mig Tungan uteDrömmerOskyldig
  • Anonym (K2 2)
    läppar skrev 2014-04-07 23:04:50 följande:
    Så du minns mig? Super-rart Tungan ute (o bra minne därtill:)

Asså, veeet du hur mycket peeping-Tom vi män blir av den öppningen?
    Jag har typ.....en vän.....som t o m liksom vill in o leka doktor o undersöka hela underavdelningen
    när han får se en sådan go öppning som din ju är Skål

Du hade tur både med underleverantör o överleverantör när du föddes:))
    (eller så har dom snickrat på dig under livets gilla gång - den gillar vi män
    o det går för oss gång på gång:P

De e så sköönt att ni aldrig riktigt kan knipa igen den ljuvliga öppningen för oss,
    för den gör oss alla heeeelt tokiga Tungan uteTungan uteTungan uteTungan uteTungan uteTungan ute

Mitt långtidsminne är det inge fel på (desto sämre korttidsminne) Drömmer kommer även ihåg att du är från Göteborg Flört 
    Din vän, antar att han alltid "hänger" med dig vart du än är? 
    Hahaha...har ju lite svårt att knipa igen det där jävla hålet Tungan ute
  • Anonym (K2 2)
    Anonym (Kaponjär) skrev 2014-04-07 23:15:20 följande:
    Hallå!

Hallå på dig, hänger du här ofta?Flört
  • Anonym (K2 2)
    Anonym (Kaponjär) skrev 2014-04-07 23:32:31 följande:
    Haha...ibland!Skrattande
    Idag har det varit skralt med gluttande för mig...Flört
    Nu måste jag krypa ner i sängen och drömma om...Skrattande
    God natt på er alla!Hjärta
    Du har varit upptagen med annat, antar jag Drömmer
    Dröm på du, men om du ser lämmeltåg av mig, så är jag fortfarande bara en! Okej! Flört
    Natti natti 
  • Anonym (K2 2)
    läppar skrev 2014-04-07 23:34:12 följande:
    *L* Samma här - stundom kortslutning i korttidsminnet:) Hahaha!! "hänger" med dig   Fattade inte först - f-n vad trög jag är ikväll då Du platsar ju att bo här ju! Som handen i handsken..............JU! Seså, in med bostadsannonsen comes tuesday, så kommer du snart till himmelen  Och må du aldrig lyckas kniiiipa

Hahahaha! Vilken tur att lampan tändes tillslut Flört kanske ska slänga in en annons och se om Göteborg är något för mig Drömmeroch så kan du ju lotsa mig runt lite Flört hahaha...ne, jag lovar, jag kan inte knipa ihop det där jävla glappet Skäms
  • Anonym (K2 2)
    Bored skrev 2014-04-07 22:54:59 följande:
    Det kan den omöjligt vara, men det blir ju att bevisa i den andra tråden eller pm isf...
    Hahaha...det glappet håller jag för mig själv Flört
Svar på tråden Helkroppstråden