• Movit

Helkroppstråden

GoodMangoo skrev 2013-12-29 19:59:36 följande:
    När du passerar Drömmer!!??

Strax efter 10 i kväll....då kan jag som tidigast passera hemma hos dig Flört så kan vi ta nattflyget....
  • Movit
    GoodMangoo skrev 2013-12-29 20:06:36 följande:
    Måste bara stämma av med speak up först.... har ingen aning om hur lång tid han behöver på sig ObestämdDrömmer.

Ja alltså jag kan vänta i 4-5 dar....för sen är det ju en enkelresa....då har inte Speak nånting att komma med DrömmerFlört
  • Movit
    GoodMangoo skrev 2013-12-29 20:14:24 följande:
    Vi har en plan Cool!!

....och ett plan som vi ska med....Cool
  • Movit
    GoodMangoo skrev 2013-12-29 20:17:24 följande:
    Det kommer bli uuuuuuuuuunnnnnnnnddddddddeeeeeeeeerrrrrrrrbbbbbbb baaaaaaaaaarrrrrrrrttttttttttttttttttttSolig!!

Nej betydligt bättre än uuuuuuuuuunnnnnnnnddddddddeeeeeeeeerrrrrrrrbbbbbbb baaaaaaaaaarrrrrrrrttttttttttttttttttttSolig!!
  • Movit

Liber....den bilden är fan inte att leka med.....inte bara att du ser förjävla bra ut...men bilden är utsökt!

• Movit
    GoodMangoo skrev 2013-12-29 21:10:54 följande:

Nu har jag bestämt mig......... flyttlasset går till västkustenTungan ute !!!

Jaha det blev inte till himlen och den 7:e våningen med mig.....Libers tattoos avgjorde det hela.....inte ens mina ögon kunde trolla bort hans tatueringar...
  • Movit
    TjabooPeople skrev 2013-12-29 21:14:46 följande:
    Insett att vi lite mulliga män inte behöver posta något här. Jag testade men en kommentar av "uppskattning" och det var den fantastiska KMP som gav mig den.

Nej så tycker jag minsann inte att det är.....jag håller inte med om det...och jag är långt ifrån mager och vältränad...
  • Movit
    TjabooPeople skrev 2013-12-29 21:25:12 följande:

Då är det personligt då. Vilket inte alls är så uppiggande

Nej det tror jag inte men jag anar att det är mest män här och när en vacker kvinna skickar upp en bild så det är klart att dessa får många fina komplimanger....men det går ju även bra att ge en komplimang till en man. Är det en snygg bild så gör jag självklart det.

Nej jag får inte alltid komplimanger heller men jag känner mig inte bitter för det.....diskussionerna här är 90% av det roliga, bilderna är en bonus bara.
  • Movit
    GoodMangoo skrev 2013-12-29 21:27:41 följande:
    Haha nej, nej......... jag kör dit mina saker de närmsta dagarna INNAN det bär av...... grabbarna på västkusten får göra vad de vill med mina grejer....... dit jag ska behövs inga underkläder eller "leksaker" Flört

Du får ha mig som leksak......Drömmer Liber och alla andra i Glenncity kan.........haha....jag vill se honom iförd dina......haha....Sorry Liber att jag skrattar på din bekostnad men det här som Mangoo skrev sätter min sjuka hjärna på frispel.....

Mango....nej inget behövs att ta med...inte ens passSolig
  • Movit
    Liberatated skrev 2013-12-29 21:55:38 följande:
    Non taken bro, jag njuter av mango ändå
Svar på tråden Helkroppstråden