Helkroppstråden
[quote=78985596][quote-nick]Undantaget skrev 2018-08-21 18:18:45 följande:[/quote-nick][/quote]
Vacker och sexig bild =)
[quote=78985596][quote-nick]Undantaget skrev 2018-08-21 18:18:45 följande:[/quote-nick][/quote]
Vacker och sexig bild =)
Tack.
Godmorgon :) mvh onsdagsrumpa
Skrämmande att du har barn och barnbarn och inte förstår att du har tryckt ner Lydia, när hon själv förklarat att hon tog illa vid sig.
Tråkigt att bittra människor ska förstöra för oss andra levnadsglada människor.. Bästa sättet att bli av med bittra människor är är nog att ignorera dem och inte bry sig om deras bitterhet! Bättre låta dem krypa tillbaks under den sten de kom ifrån!
Ja, så är det nog.Kan nog bero på vilket ansvar man har.
Om man, som du, kan sitta här och gaffla om en massa meningslös skit dagarna i ändå... ja, då har man nog inte så mycket annat att göra.Nu är du lika komisk igen!
Agendor med stort ansvarstagande? Jo, säkert. Stort ansvar för att sitta här och tjafsa kanske?
Nu har jag slutat för dagen raring, så nu har jag tid med dig igen.
Varför hoppade du på "Gomez" förresten?
Du gissar och antar lite för mycket förresten.
Är du sagotant på biblioteket?
Jag ska skita i vad var fröken bitter skriver från och med nu
Slänger upp en repris bild
Gör det du.
Jag lovar att återkomma med synpunkter.
Förstod att bekräftelsebehovet var för stort.
TackDet blir några timmar i gymmet varje vecka Ge di g på att det kommer fler bilder TackTackTack
Tack för era senaste kommentarer.
Jag vågar inte skriva en till negativ kommentar här för nu har jag varit avstängd i 48 timmar
Roligt att du blev avstängd och inte jag.
Det visar på vem som betedde sig illa...
Alla har rätt att kommentera, alla har rätt att säga sin åsikt.
Det du tycker är fint tycker andra er för jäkligt ut.
Förstår du?
Det var någon som ville se mina bröst
Snart är sommaren här