• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Speak up
    GoodMangoo skrev 2013-11-09 17:21:24 följande:

KyssFlört
    Ooops! Tror just att ännu en arm just fastnade i Mangoos nät...  Skäms Wow, superläckert!
  • Anonym (Piper's pipe & pipeliner's)

[quote=71629811][quote-nick]GoodMangoo skrev 2013-11-09 17:21:24 följande:[/quote-nick][/quote]

Fy fasen du! Nu är det sommar och sol igen, blev osökt sugen på att fiska! Snygging!

• Mattias39

KyssFlört
    Fattar fortfarande inte varför jag inte åker till dig och gör både det ena och det andra med dig...fattar inte hur jag tänker eller resonerar när ngt sånt får vara orört...iaf inte rörd av mig....
    Jag måste vara udda...för det där...det är FAN så läckert!!! Tungan ute 
    Anonym (Piper's pipe & pipeliner's) skrev 2013-11-09 17:25:28 följande:
    [quote=71629811][quote-nick]GoodMangoo skrev 2013-11-09 17:21:24 följande:[/quote-nick]

Fy fasen du! Nu är det sommar och sol igen, blev osökt sugen på att fiska! Snygging! [/quote]

Vart det säger jag inte!
  • GoodMangoo

Mattias39 skrev 2013-11-09 17:19:12 följande:
    Det är inte så lätt det.... Flört
    Rimmar illa med det du skrev härom dagen Drömmer?
    Speak up skrev 2013-11-09 17:19:58 följande:
    Var det inte ett "nät" vi snackade om här..? Jag sitter nog hellre fast i ett när än på en krok nämligen. Flört
    Tja... någonting har du mig säkert på/i i alla fall. Tungan ute
    Du får fastna på vilket sätt du vill.... bara du gör det Kyss!
    Speak up skrev 2013-11-09 17:23:52 följande:
    Ooops! Tror just att ännu en arm just fastnade i Mangoos nät...  Skäms Wow, superläckert!
    ........ och där hamnade du ja Skrattande.

• Hotrod

KyssFlört
    Snyggt GoodMangooSkålDrömmer
    Burnout
  • Morriiss

KyssFlört
    :-P Faan Mangon.... du är het!
    Det du säger o katten gör kan man lägga i samma låda!
  • GoodMangoo
    PPP- fiska/limma........ same, same but different Skrattande!
    Mattias39 skrev 2013-11-09 17:25:45 följande:
    Fattar fortfarande inte varför jag inte åker till dig och gör både det ena och det andra med dig...fattar inte hur jag tänker eller resonerar när ngt sånt får vara orört...iaf inte rörd av mig....
    Jag måste vara udda...för det där...det är FAN så läckert!!! Tungan ute 

Ja du Matte....... det fattar inte jag hellerObestämd. Du om någon vet ju precis vart jag finns att finna.......... gaaaaaaFoten i munnenSkrattande!!!

GoodMangoo skrev 2013-11-09 17:30:22 följande:
    PPP- fiska/limma........ same, same but different !Ja du Matte....... det fattar inte jag heller. Du om någon vet ju precis vart jag finns att finna.......... gaaaaaa!!!

Vi sägar så!