• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Anonym (Ensam..)
    Anonym (Piper's pipe & pipeliner's) skrev 2013-11-11 16:46:46 följande:

Hej snygging!:X Vissa har det bra men kunde få det bättre! smile5.gif Strålande vacker är Ensam, helt underbar!
    Hej kära PPP! du dog väl inte? Kom på nu att jag skulle passa mig med bilderna
  • Eterisk
    celineswaltz skrev 2013-11-11 16:51:19 följande:

Tur att du postar när det är dags för folk att gå hem från jobbet. Hade väl blivit värsta Stenmark-effekten annars. Sverige hade stått stilla, pengar gått förlorade och svartsjuka kvinnor hade tagit till våldsamheter mot deras män som blivit sittande med både tungarna och kukarna ute. 

Med detta vill jag säga: snygg kropp du har blivit tilldelad! 
  • Anonym (Piper's pipe & pipeliner's)
    Anonym (Ensam..) skrev 2013-11-11 16:50:06 följande:
    Hej kära PPP! du dog väl inte? Kom på nu att jag skulle passa mig med bilderna

Haha, nej går på konstgjord andning än sålänge! Börjar kännas lite ensamt här med så det blir nog min död, åtminstone är det rena döden!
  • Eterisk

Men hur ska det gå för Anton? Han har använt upp alla fetade, kursiverade superlativ. Föga visste den stackaren att det var på tok för tidigt, inte kunde han tro att celine skulle slå till igen och nu ännu hetare. 

Ja, jag fattar inte ens hur det är möjligt.

Misstänker att Anton kommer att bränna sin sista säkring nu. Sanna mina ord, det här kan bli slutet för den karln.  

• Liberatated

Mm så het
  • Qwerty85

celineswaltz skrev 2013-11-11 16:52:26 följande:

..och en till...

Hjärta Tror jag dör en smula!
  • Mulåsnan
    Anonym (Ensam..) skrev 2013-11-11 16:40:35 följande:
    Efter en dag med både gym och promenader ska jag inte göra ett dugg mer nyttigt idag! Bara ligga och lata mig.... Ensam förstås!

[quote=71646770][quote-nick]celineswaltz skrev 2013-11-11 16:51:19 följande:[/quote-nick][/quote]

Tema ben. Fina ni är. Dumt att titta på när jag kör men.... Hur kan jag låta bli?
  • Zack

Så ska en slipsten dras Celine!! Vilken donna alltså :), fantastiskt sensuellt sätt du presenterar dig själv på här!