• Borkason

Helkroppstråden

Anton Chigurh skrev 2014-04-25 08:31:25 följande:
    Jag är ganska usel på att skriva nu för tiden, hinner helt enkelt inte med, finns annat som upptar min tid. Den mest underbara orsaken som tänkas kan. Finns ingen vackrare....finare orsak....Hjärta

Iaf, jag får posta några bilder som kompensation då, så här kommer inte mindre än 2 stycken, tagna med en dags mellanrum, denna gångna veckan, så det är en alldeles färsk Anton som ni ser på bilderna.

Ha en skön dag, gottfolk.Solig

Kram //Anton

Hatten av och applåder! Bästa mattipset för att bli så pass deffad? Flört
  • Borkason

Tack alla för era gratulationer, ni är så snälla Solig

• Borkason
    Anonym (Blondie) skrev 2014-04-25 08:46:55 följande:
    Tungan ute

Jag gillar ben! Så är det Tungan ute Eftersom det är så tidigt på dagen, det är fredag och jag är ganska osällan här inne så tänkte jag ändå försöka få igång ett fredagstema... typ BEN, skor, fötter... eller vad det nu kan vara Oskyldig
    Börjar med två väldigt oskyldiga bidrag... så får vi väl se om det stegrar sig och blir as-snuskigt innan kvällen är slut * TREVLIG FREDAG* Skål
    Snygga skor... ;)
  • Borkason

Man ser delar av min kropp....?! :)

Hursomhelst, det är min födelsedag och då får man vara lite dekadent!
    Dessutom, vet inte hur många här som röker cigarr, men jag tror att jag kan ha hittat en ny njutning Solig

• Borkason
    Lickiluu skrev 2014-04-25 18:08:32 följande:
    Du ser ut att ha de bra du! Maila dig nyss ;)
    {#emotions_dlg.flower}
  • Borkason
    Lickiluu skrev 2014-04-26 06:29:14 följande:
    Så länge något vaknar e jag nöjd haha
    Godmorgon! Och godmorgon tråden!
  • Borkason
    Lickiluu skrev 2014-04-26 12:25:50 följande:
    Nu blir det väl lite sent med god morgon men god dag borkason hade du en bra födelsedag?
    Jo tack, den var trevlig :)
  • Borkason
    Anonym (Fin 3) skrev 2014-04-26 13:55:38 följande:

Denna alltså, söt fin och ser mumsvänlig ut:)
    Seriöst, får denna bild vara kvar?? Tungan ute
  • Borkason
    Anonym (Kaponjär) skrev 2014-04-27 14:20:36 följande:
    Bra Borkason!
    Hoppas damerna följer ditt och Lickiluu's goda exempel på hur tråden ska förvaltas...den är ju ett jävla kulturarv för fan som måste inderhållas och färgas med bilder mellan varven så den inte flagnar eller än värre, ruttnar bort....Skrattande
    Haha! Kan dock förstå om vissa ledsnar och håller sig borta ett tag, det gjorde jag tidigare under året :) Det går upp och ner Cool
Svar på tråden Helkroppstråden