• Quexet

Helkroppstråden

Borkason skrev 2015-03-01 20:01:58 följande:
    Instämmer snygging :)
    Underbar bild Borka! Kyss
    Anonym (Mamita) skrev 2015-03-01 20:28:07 följande:
    Självklart kommer du få det mitt fina Quex, fast då blir jag oanonym antar jag..

Skickade en ansökan innan
    Ooooh! Härligt! Flört
  • Quexet
    Anonym (Kaponjär) skrev 2015-03-01 21:09:31 följande:

Jag ska väl inte yttra mig men tar mig friheten iaf. Mångfald och ombyte förnöjer, blir så sterilt när det blir samma porträttering kort på kort, förstår att om fantasin tryter det kan vara fint att bli ledd men jag uppskattar mer att titta på en bild där man riktigt uppfattar kreativiteten och inte ser det som en i mängden. Tyvärr drunknar bilden lite när den är en i mängden, säreget är intressant och oftast väldigt vackert.
    Jag gav all min fantasi till mina barn, så jag behöver vägledning på hög nivå! Dessutom tycker jag att det är lite kul o se så olika bilder på "samma motiv" tycker verkligen inte att det har blivit en i mängden bilder nu under temaveckan! Flera har (enligt mitt tycke) varit riktigt kreativa o postat väldigt vackra, egna bilder. Kyss
  • Quexet
    Quexet skrev 2015-03-01 21:21:29 följande:
    Jag gav all min fantasi till mina barn, så jag behöver vägledning på hög nivå! Dessutom tycker jag att det är lite kul o se så olika bilder på "samma motiv" tycker verkligen inte att det har blivit en i mängden bilder nu under temaveckan! Flera har (enligt mitt tycke) varit riktigt kreativa o postat väldigt vackra, egna bilder. Kyss
    Man kan ju göra det lätt för sig o köra färgtema. Då har man väldigt stor valfrihet i vilken sorts bilder man väljer fast följer fortfarande ett tema! Flört
  • Quexet
    Anonym (Kaponjär) skrev 2015-03-01 21:27:19 följande:

Haha förstod faktiskt att jag skulle få ett liknande svar, hade ni tyckt annorlunda så hade ni postat det som blivit gjort. Dummare än så är jag inte Säger inte att det har varit någon bild som varit dålig på något vis, bara att som jag vill se rumpa blandat med ögon ja med gud vet vad. Har full förståelse att det blev en retsam kommentar från mig då jag bara snyltar på eran skönhet
    Shit, menar du att jag är så förutsägbar efter ett par månader på ett "anonymt" internetforum för nakenbilder??! Obestämd Undrar då vad min sambo tycker efter ett ex antal år som sambos! Nej det får bli att ta en annan färg på underkläderna imorgon, äta något nyttigt (i alla fall en gång under dagen), o kanske göra allt jag har tagit på mig. 
    Tror däremot att du kommer få smygflukta på färre ögon o ryggbilder från oss tjejer, om vi inte har ett tema att följa. Däremot kommer du nog få se ett gäng fler tuttar o rumpor!  
    Tycker dock att du är otroligt snål som inte har ställt upp en endaste liten gång under veckan som har varit! Gråter
  • Quexet

En lite mindre vågad bild passar så här i början av veckan! Oskyldig

Hoppas att alla underbara människor får en härlig måndag! Solig

• Quexet
    Underhill skrev 2015-03-02 09:56:17 följande:
    ...äsch...näääää, inte då Tungan ute
    Skönt, jag blev lite orolig där ett tag! Cool
    Wally skrev 2015-03-02 09:58:23 följande:
    Den där gillas!! Prexis lagom "täckning" på en fin kropp!
    Tack fina du!! Solig
    LostInTranslation skrev 2015-03-02 10:02:25 följande:
    Ändå rätt vågat så som ditt höftben håller ut trosan så vi kan snegla in under kanten !! Vissa av oss nöjer oss ju med det lilla.....Oskyldig
    Haha, ja höften är lite lurig. Tur att vissa nöjer sig med det! Tungan ute
    Pillare skrev 2015-03-02 10:10:50 följande:
    Snyggt! Jag vill få en sån bild fast utan trosor.
    Vilka krav! Förvånad Lyssna på Losten istället! Flört
    killen skrev 2015-03-02 10:32:31 följande:
    Jo visst blev det en bra start :)
    Quexet skrev 2015-03-02 09:53:36 följande:

En lite mindre vågad bild passar så här i början av veckan! 

Hoppas att alla underbara människor får en härlig måndag! 

Om detta va smygstart på veckan, vad kommer då i helgen :) Grym iaf :)
    Tack snälla du! Solig

• Quexet
    Pentra skrev 2015-03-02 11:43:07 följande:

Härlig bild! Härliga måndag! Mjuk och avslappnad, och lämnar en alldeles lagom glimt samt något för fantasin. ... /Pentra
    Tack vackra du! Solig
    Trunk2 skrev 2015-03-02 14:18:19 följande:
    Du är så het... vill slita av dig dom små röda ;)
    Skäms
    NyttNamn skrev 2015-03-02 14:19:27 följande:
    Mmmmåndagar är ju förjävla tråkiga alltså!! Skrikandes
    Det ser inte ut som du har så tråkigt?! Oskyldig

• Quexet
    Anonym (Mamita) skrev 2015-03-02 18:09:34 följande:

Idag blir det påklätt...

Så vacker! Solig
  • Quexet
    NyttNamn skrev 2015-03-02 20:10:04 följande:

En kvällspuss!! (min mobil ville autocorrecta till kvällsrunk - vad konstigt det hade blivit

Wow, vilken kyssvänlig mun! Kyss
    Tycker dock att det hade varit lite kul om du lät det stå "kvällsrunk"
    Pillare skrev 2015-03-02 20:26:06 följande:
    Visst har jag krav på dig, men inte liksom du har nånsin lyssnat på mig, va? Eller blir jag överraskad nu? :-P
    Ja, jag har lyssnat på dig många gånger...! Men tom jag har gränser (även om det inte verkar så alla gånger!) Tungan ute
    tilde1 skrev 2015-03-02 20:30:39 följande:

En bild

En vacker bild! Solig

• Quexet
    Anonym (Kaponjär) skrev 2015-03-02 20:03:12 följande:
    Se, nu har bytte jag färg (från mina underbara rosa!), har ätit lite sparris o har nästan fått allt gjort som jag har lovat att jag ska göra idag!
    ALLA på jobbet är lite lätt chockskadade, sambon hade inte en aning om att jag änns ägde andra färger på underkläderna så han var lite orolig att jag var över till grannen o stal ett par i morse! Flört
Svar på tråden Helkroppstråden