Inlägg från: Anonym (pillllan) |Visa alla inlägg
  • Anonym (pillllan)

Helkroppstråden

Neol skrev 2015-06-18 21:29:31 följande:
    Man har ju förstått att du var en av de lyckliga eller mindre lyckliga kanske med tanke på diskussionen du driver. Det innebär också att du är en utav en handfull gamla bekantingar här på forumet. Märkligt bara att det blivit en anonym kampanjare av dig. Kan ju inte annat än fundera över vad som driver denna besatthet i ämnet. Personen i fråga är för övrigt fortfarande aktiv i forumet och lär nog knulla minst lika mycket idag men utan att vara synlig efter din häxjakt.
    Jag trodde att (?) Var en kille, med tanke på att den hade "sprutat till min bild"! Men sen när den började diskutera dörren här, så blev jag lite fundersam till vilket kön den verkligen har..
    Men tydligen så vet ju personen i fråga om, vem som får ligga och inte ligga Tungan ute
    Men smyger dörren runt här, så kan han ju lämna lite snygga spår efter sig  
  • Anonym (pillllan)
    Neol skrev 2015-06-18 21:34:41 följande:
    För att du skall få se Pattar?? Det får du lov att locka fram själv. Inte min typ av sång...
    Får man försöka locka fram en snygg bringa?!
    Visa bringan... visa bringan...VISA BRINGAN (förfan) hahah 
    lockades du? DrömmerOskyldig
  • Anonym (pillllan)
    Neol skrev 2015-06-18 22:23:00 följande:
    Tycker det låter fullt realistiskt att dina bilder kan framkalla fontänorgasmer smile5.gif
    stor eloge till mig om jag nu lyckades med det, när jag inte ens lyckas med det själv....haha
  • Anonym (pillllan)
    Neol skrev 2015-06-18 22:31:32 följande:
    Du lockar mig alltid Pillan, det vet du nog smile5.gif ! Men inte det här forumet för tillfället... Du borde följa Lips förslag för mer Bringa smile5.gif
    Lips förslag? Vad är det för förslag? 
  • Anonym (pillllan)
    Neol skrev 2015-06-18 22:39:22 följande:
    Har sett en instruktionsfilm på Youtube eller om det var någon annan Tube.... Verkar inte vara mycket svårare än att kicka igång en gammal Zundapp, bara man vet hur man skall göra smile5.gif ... Såg ut att vara samma instruktör som även har videos om hur man byter glas på en Iphone, så han borde veta smile5.gif
    Låter som en riktig handyman hahaha
  • Anonym (pillllan)
    Neol skrev 2015-06-18 22:42:04 följande:
    Tror hon bjöd in dig till en grupp.
    Får man se bringan där? +lite till?  
  • Anonym (pillllan)
    Neol skrev 2015-06-18 22:59:41 följande:
    Sicka kRav du ställer! Plötsligt räcker det inte med bringa alltså!? Well! Allt är öppet för förhandling och jag tror du har en favorit som väntar där inne också.
    En favorit? Vafan nu blir jag ju nyfiken...
    vilken grupp då?
  • Anonym (pillllan)
    Neol skrev 2015-06-18 23:14:20 följande:
    Om du inboxar mig får du veta, osäker på om jag minns ditt användarnamn. Nyfiken alltså... Oj det var inte meningen haha....
    Pling får man mig nyfiken så kan man komma långt
  • Anonym (pillllan)
    Zack skrev 2015-06-19 21:43:27 följande:
    Ja det är väl inte mer än rimligt ;)
    Fin du är zacken  
  • Anonym (pillllan)
    Zack skrev 2015-06-19 22:02:20 följande:
    Äsch, du då ;) Glad midsommar på dig Pillan. Glöm inte att lägga sju blommor under kudden inatt ;)
    Behöver jag ju inte, har ju hittat min soulmate  
    Tack detsamma 
Svar på tråden Helkroppstråden