• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Anonym (lillajag)
    Anonym (Piper's pipe & pipeliner's) skrev 2013-11-15 14:30:35 följande:

Hej lillajag! smile1.gif Var längesen man såg något av dig, lika lat som vacker är du...iaf på bilden...vilken magen...snygg alltså! smile5.gif Bäst att gardera sig för missförstånd! smile2.gif
    Haha tack du snällt
  • Anonym (Piper's pipe & pipeliner's)
    Anonym (lillajag) skrev 2013-11-15 15:16:45 följande:
    Haha tack du snällt

Haha lillajag, snällt är nog om jag skulle dela med mig av erfarenheterna från Soff Mys VM 89 i Vancouver vilket jag tog hem! Vill du ha sköna råd och slippa liggsår är inboxen öppen en timme till för support...om du nu vågar!
  • Anonym (lillajag)
    Anonym (Piper's pipe & pipeliner's) skrev 2013-11-15 15:28:59 följande:

Haha lillajag, snällt är nog om jag skulle dela med mig av erfarenheterna från Soff Mys VM 89 i Vancouver vilket jag tog hem! smile5.gif Vill du ha sköna råd och slippa liggsår är inboxen öppen en timme till för support...om du nu vågar! smile2.gif
    Säger du det?? Säkrast att vända på steken då

• Anonym (Piper's pipe & pipeliner's)
    Anonym (lillajag) skrev 2013-11-15 15:32:23 följande:
    Säger du det?? Säkrast att vända på steken då

Apapap...inte bra läge det där, du ska ligga lite mer vriden till vänster men byxor i soffan är big no no! Ta ett kort till utan byxor så jag ser att du ligger rätt!
  • celineswaltz
    Anton Chigurh skrev 2013-11-15 12:41:27 följande:
    Om du tar på dig en grå t-shirt och jeans, Gumman, eller en jacka modell lång och svarta stövlar

( och inget annat !!! ) det spelar ingen som helst roll, du kommer ändå alltid vara den vackraste. Finare röv i ett par jeans har jag fanimej aldrig skådat. Så det så. 

Och så får jag väl återgälda med lite kläder på kroppen, fast det blir en av dina bilder, men jag vet att du förlåter mig. Eftersom du vet att du blir kompenserad.

Tack min älskade Anton.

Din bild får jag aldrig nog av .(ingen av dina bilder) Faktum är att det är TUR att du valde en bild på långt avstånd...Jag skulle riskera koncentrationssvårigiheter om du valde en blid i närbild...

Puss
  • Anonym (6kille)

[quote=71682764][quote-nick]Doockan 82 skrev 2013-11-15 09:35:10 följande:[/quote-nick][/quote]

Och gud skapade kvinnan, du är urläcker.

• celineswaltz
    celineswaltz skrev 2013-11-15 15:41:25 följande:
    Tack min älskade Anton.

Din bild får jag aldrig nog av .(ingen av dina bilder) Faktum är att det är TUR att du valde en bild på långt avstånd...Jag skulle riskera koncentrationssvårigiheter om du valde en blid i närbild...

Puss

oj det var inte meningen att göra ett frågetecken i början...skriver på mobilen...sorry
  • Matildet

Inget naket härFlört, men god fredag på er alla!

Abso-fucking-lutely.
  • Anonym (Ensam..)

Bara för att det är fredag så får ni två bakdelsbilder av mig