• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Liberatated
    Anonym (Allie) skrev 2013-11-17 21:53:20 följande:
    När jag duschar blir det ALLTID imma på speglarna...men ärligt talat så gillar jag ett varmt bad bättre än en dusch...med kanterna fyllda av värmeljus ...och....Solig

Ska jag röja min identitet menar du? Kära nån...kallsvettas ju av stress här...Skäms
    Mm bad är favvo men lata herrn ville ha tvättmaskin då fick karet ryka

Just så vill jag ha dig, identiteten är personifierad och det sexiga som du lyser av
  • Anonym (Allie)
    Liberatated skrev 2013-11-17 21:57:31 följande:
    Mm bad är favvo men lata herrn ville ha tvättmaskin då fick karet ryka

Just så vill jag ha dig, identiteten är personifierad och det sexiga som du lyser av
    Men hör och häpna, jag har BÅDE kar och maskin! Kanske är här man ska hålla till .

Flört
  • Liberatated
    Anonym (Allie) skrev 2013-11-17 22:02:34 följande:
    Men hör och häpna, jag har BÅDE kar och maskin! Kanske är här man ska hålla till .

Flört
    Aha

Låter som det är hos dig jag skall bada
  • Anonym (Allie)
    Liberatated skrev 2013-11-17 22:03:38 följande:
    Aha

Låter som det är hos dig jag skall bada
    Du är välkommen ;)
  • Liberatated
    Anonym (Allie) skrev 2013-11-17 22:07:46 följande:
    Du är välkommen ;)
    Mm hur går det med inboxen

Ler stort.....
  • Liberatated
    Citronfjäril skrev 2013-11-17 22:09:57 följande:

Naket värre..???? phpy48slp28972.jpg

Mycket sexigt
  • engdahl
    celineswaltz skrev 2013-11-17 21:26:30 följande:

Vid första anblicken kan man tro att detta är en repris...men det är det inte...dock snarlik en tidigare bild...
    Men herregud vad sexig du är när du sitter så där!

Höfterna, svankningen du har, magen, låren och linjen där ben och överkropp möts, brösten, hela överkroppens linjer...wow.... 
  • engdahl
    Citronfjäril skrev 2013-11-17 22:09:57 följande:
    Naket värre..????
    En mycket härlig kropp, frk Citronfjäril
    ;)

Du får gärna visa mer...