• läppar

Helkroppstråden

Anonym (Dumspirospero) skrev 2014-05-12 19:08:02 följande:

Jag hoppas att du ska andas o frodas i många herrans år!  {#emotions_dlg.flower}Solig{#emotions_dlg.flower}Solig{#emotions_dlg.flower}

• läppar
    Anonym (You know) skrev 2014-05-12 20:24:36 följande:

Åh, vilken söt liten rump....Drömmer

• läppar
    Anton Chigurh skrev 2014-10-25 13:37:23 följande:
    Vilken vacker rygg, en sån vacker midja, otroligt vackra axlar, mm mm....kort å gott...en riktigt, riktigt vacker kvinnaGlad
    Tjena Anton - (kan du inboxa, viktigt) 
  • läppar

Ääntligen! har jag lärt mig hur man postar bilder, så här är jag (för en kort stund).
    När det gäller att ta bort bilden raskt och på "pin kiv" låta folk stirra in i tomrutor, så har jag så smått låtit mig inspireras av en tjej här i tråden. 
    (f.ö. en tjej som är otroligt härlig på så många sätt)
    Nämner inga namn, men säg så här: rimmar på - Krumfliroflero  Drömmer

• läppar
    Trunk skrev 2014-10-26 17:20:33 följande:
    Då gäller det att inte släppa datorn med blicken så kanske man kan få se dig med! Solig
    Haha, blev som sagt en riktig kortis, men jag är ändå man, så inget missat:P
  • läppar
    Trunk skrev 2014-10-26 17:27:25 följande:
    Ha ha! Okey inte alltid lätt att veta! ;)
    Så sant! Solig
  • läppar

Pillerill, du ljuvliga - blev nyfis o kikade på vad jag skrev till dig i vintras.
    Jag skrev: "vet nog hur du tränar...(för att få en sådan rump)...
    .....BONK BONK BONK"

Och du svarade:  Öö? Va? Hahaha

Så DU att svara så {#emotions_dlg.flower}Drömmer
    Där o då charmade du mig till 1000 Hjärta   
    Bara du kan charma en även i det läget:P

Och så kom det in en o tipsade om en låt som jag tror heter The Bonking Song:))

Det var tider det! (nu är jag singel igen, så mitt hjärta är ditt for the taken)

• läppar
    Anonym (Dumspirospero) skrev 2014-10-26 18:28:32 följande:
    Hej läppis
    Hahah, så min tröghet kommer tydligen till nytta då och då Skäms jösses, jag blir generad nu juuu, sitter här med röda kinder Skäms
    jag missade ju tydligen din snabba bild, måste varit en väldig snabbis?!
    Hej Klokspiro, med dina de vackraste av spiror {#emotions_dlg.flower}

Haha.....juuuuu......söt du är! Ser dina mörka vackra lockar o rodnande kinder, framför mig. Vem smälter inte av dessa så säg.....även om du inte vill gifta dig, så kan vi väl låtsas....bara för att få stå stilig o grann bredvid dig Solig.......och sedan tårtan....den smaskiga tårtan icke att förglömma.....(för att inte tala om de nattliga aktiviteterna som kan vara som rosen på tårtan..) (o då blir det ingen snabbis, vill jag lova:P)

(eller så blir första halvleken en snabbis, pga all väntan o längtan)
    (men andra däremot....på morgonen i jacuzzin...;)

Vi kan köra med ringar o hela det vackra, men utan att bli formellt gifta? Drömmer

Hehe, en finfin inspiration....{#emotions_dlg.djavulsk}......bara en sisådär 50-60 tomrutor kvar, and then we will be even, hahaha! (lovar att alltid massera dig, så du icke börjar krumma:)

• läppar

Ikväll går feminist-inboxarna varma....Tungan ute.....då slapp ni iaf ha tråkigt ikväll:P

Mind your own business, så gör jag dtsamma.

Men mobbing av andra, är ALLTID min OCH alla andras business!!

• läppar
    läppar skrev 2014-10-26 22:32:00 följande:

Ikväll går feminist-inboxarna varma....Tungan ute.....då slapp ni iaf ha tråkigt ikväll:P

Mind your own business, så gör jag dtsamma.

Men mobbing av andra, är ALLTID min OCH alla andras business!!

*detsamma
  • läppar
    Anonym ( ) skrev 2014-10-26 21:03:30 följande:
    Nu är du lite för avancerad, vännen Det enda jag menade är att hon är anonym, så håll igen dina vilda hästar innan de löper amok.
    Så f-n heller du menade. Folk kurtiserar väldigt ofta anonyma personer i denna tråden - och det vet du - men du valde som av en händelse att tilltala just mig när det skedde, eftersom det var just jag som skrev till en person som är anonym. Allt för att se vad du skulle få för reaktion/för att provocera mig i vanlig ordning. 

Eftersom jag vet att någon av dig, Jossan eller hon med lustiga hatten som visslar bra, (kan f.ö. vara du alla tre) kommer att fortsätta att gå in i samtalet och fjanta er för att provocera - så skriver jag inte mer till DSS i tråden - och även om jag tror att det inte var festligt för henne igår när det blåste en del runt omkring, så tror jag inte att hon är gjord av glas, utan att hon är tåligare än så.

Jämlikhet och jämställdhet är synnerligen eftersträvansvärt, men jag och några miljoner män här i Sverige avskyr feministfalangen som är manshatare, och därför kommer vi alltid att vara era motståndare. Om DSS vill ha kontakt men inte vill outa sig med sitt nick som hon kanske använt i allehanda trådar, så är det bara att hon isf ordnar ett till nick och sedan inboxar från det.

Så länge som du inte svarar på detta inlägget, så har du och jag pratat klart i denna tråden.
  • läppar
    Anonym (Jossan) skrev 2014-10-27 22:37:51 följande:
    Jag är glad för att du har tagit ditt förnuft till fånga till slut. Finns andra trådar här på FL som passar bättre för dina konspirationsteorier om feministfalangen som är ute efter dig :)
    Tack själv, vännen. Jo, det var så här att jag tänkte på hur klok, snäll och förnuftig du är, och varför skulle inte jag sträva efter att bli lika bra som dig?
    Så tack för att du är en så bra förebild för en som vill utvecklas {#emotions_dlg.flower}
  • läppar
    Anonym (Feministisk Front) skrev 2014-11-03 20:17:12 följande:

Väldigt många stiliga män att titta på här i tråden. Mums.

Stämningen blev också så mycket bättre när han, vars namn inte bör nämnas, slutade med att fylla tråden med sitt blaha blaha. Mission completed.

Väldigt många läckra kvinnor att titta på här i tråden. Mums.

Stämningen blir snart också så mycket bättre när en viss tjej slutar med att skriva sitt blaha blaha. Då är mission completed.

Bor det förutom en manshatare, även en liten retsticka i dig,
    och dessutom hade du lite tråkigt ikväll?
  • läppar
    Anonym (Feministisk Front) skrev 2014-11-04 12:42:54 följande:
    Fortsätt du med att hålla låg profil. Inga fler skriftliga vredesutbrott där du nedgör det kvinnliga könet tack.
    Detsamma till dig.

Men ska ske, chefen, jag bugar mig såklart för övermakten. {#emotions_dlg.flower}

• läppar
    Anonym (Feministisk Front) skrev 2014-11-05 18:06:07 följande:
    Utmärkt.

May your lips be sealed.
    Ja, eller hur.

Ja, jag skrev ju att jag skulle vara tyst! Vad var det som var oklart för dig?!?!

Dina med förresten, all 6 of them.
    Jajaja, jag vet att "dina 4 södra skulle vara förseglade
    om jag skulle flörta med dig".  Det är helt ok för mig.

Hälsa förresten de andra i fronten vid nästa manshatar-kafferep Tungan uteTungan uteTungan ute

Hahaha! Varje gång jag ser att det står feministisk front, så skrattar jag i flera
    minuter Solig Vem behöver kröken för att gå igång, när det finns manshatare som du att samtala med Skrattande  (please don´t go, honey)

Glöm inte orgasmerna och gemensamhetskänslan när ni för vilken gång i ordningen läser högt ur scum-manifestet Skål (smått rödtjutspåverkade alla 3) Skål

Har ni koftorna på då med, eller kör ni helt näck? Glad
    (funderar nämligen på att ta med kameran) 

{#emotions_dlg.flower}

• läppar
    Anonym (Feministisk Front) skrev 2014-11-05 21:06:15 följande:
    Uppför dig som en riktig man nu och inte som en liten barnrumpa, gullefjun.

Ingen anledning att du gör det här mer pinsamt för dig än det redan är.
    Tungan ute ja, gullefjun "lovaj att vaja snäll ponke" så att fronten blir nöjd  Tungan ute

Haha, är det så - du, jag tänkte faktiskt nyss på samma fast tvärtom {#emotions_dlg.flower}

Äsch, jag vet att du innerst inne, och även ytterst ute - känner dig högst smickrad av att jag fortfarande bemödar mig att bemöta när den lilla hunden envisas med att fortsätta bjäfsa mot den stora.

Är du klar nu, eller finns det månne mer bjäfs från var det där kom ifrån? Kyss
    (jag tror att jag börjar bli förälskad i dig)  {#emotions_dlg.flower}{#emotions_dlg.flower}

(ok, lite smått iaf - vi ska inte överdriva här)

• läppar
    Fröken35 skrev 2014-11-05 21:19:25 följande:
    Mindre skitsnack och fler bilder tack! 
    Men fjonten vägjaj ju att sluta med sin FL-maktgoja Drömmer

För de som, (ev.) ännu inte vet vad hon vill:

Det här är precis det hon vill. (att tråden kommer av sig genom att hon inte slutar provocera)
    Hon när enligt mig en utopisk dröm om ett matriarkat, samt en värld utan HKT.
    (möjligen mumma för henne med en HKT med bara män - men då ska det BARA finnas den med män, och ingen annan - så kan hon sitta och känna makt när killarna visar upp sig för den maktgalna tjejen med sin dröm om ett matriarkat)

Det är därför hon skrev att det är "underbart att det finns så många stiliga män att titta på. Mums" (inte som ett svar på något, utan helt från ingenstans)
    Därför att hon, som så många andra feminister, bara är ute efter att fortsätta hata männen för att "kvinnan ständigt o jämt är objekt o mannen subjekt".

Tillber var kväll sin lika förvirrade Avschyrmän, där den galne ledaren sitter på en plansch på väggen i fjontens flickrum fullt av manshatar"litteratur".

• läppar
    Fröken35 skrev 2014-11-05 21:53:32 följande:
    Ursäkta, jag var tvungen att tvätta katten och se målarfärgen torka på min vägg................................................................................................................................................
    Ok, great Solig
  • läppar
    Anonym (Feministisk Front) skrev 2014-11-05 21:06:15 följande:
    Uppför dig som en riktig man nu och inte som en liten barnrumpa, gullefjun.

Ingen anledning att du gör det här mer pinsamt för dig än det redan är.
    Det där inlägget, får du faktiskt erkänna, var sämre än vanligt.
    (eller ok - mindre bra - jag är snäll ikväll)

Det andas desperation, rent av. Sitter fronten krigsmålad i ansiktet nu och riktigt skakar av ilska över att någon försöker ta sig ton mot henne på "hennes" fem-sajt-FL?  Tungan ute

Du VET ! mkt väl varför detta fortgår:

Jag brydde mig inte om att besvara ditt inlägg om hur "det jag skrev värmde ditt feministiska hjärta" - och det störde dig något enormt att känna dig ignorerad.
    Du kände dig tydligen bortglömd och rent av betydelselös, men se det är du icke!

Du betyder massor för unga vilsna tjejer som ännu inte har valt parti.
    Och din förhoppning är att de ser hur jag tar mog ton mot dig, och så får Fi deras röst när det är dags. Så jag vet nog Flört att du sitter nöjd nu Flört erkänn,
    gullet gullehöna {#emotions_dlg.flower}

Så provocerad blev du när jag inte brydde mig om att svara dig, och då kom din provokation som du skrev ut i tråden, and here we go - så glöm att detta inte är precis vad du är ute efter, gullet gullehöna  {#emotions_dlg.flower}

• läppar
    läppar skrev 2014-11-05 22:10:24 följande:
    Det där inlägget, får du faktiskt erkänna, var sämre än vanligt.
    (eller ok - mindre bra - jag är snäll ikväll)

Det andas desperation, rent av. Sitter fronten krigsmålad i ansiktet nu och riktigt skakar av ilska över att någon försöker ta sig ton mot henne på "hennes" fem-sajt-FL?  Tungan ute

Du VET ! mkt väl varför detta fortgår:

Jag brydde mig inte om att besvara ditt inlägg om hur "det jag skrev värmde ditt feministiska hjärta" - och det störde dig något enormt att känna dig ignorerad.
    Du kände dig tydligen bortglömd och rent av betydelselös, men se det är du icke!

Du betyder massor för unga vilsna tjejer som ännu inte har valt parti.
    Och din förhoppning är att de ser hur jag tar mog ton mot dig, och så får Fi deras röst när det är dags. Så jag vet nog Flört att du sitter nöjd nu Flört erkänn,
    gullet gullehöna {#emotions_dlg.flower}

Så provocerad blev du när jag inte brydde mig om att svara dig, och då kom din provokation som du skrev ut i tråden, and here we go - så glöm att detta inte är precis vad du är ute efter, gullet gullehöna  {#emotions_dlg.flower}
    *Tar MIG ton, skulle det stå.

Svar på tråden Helkroppstråden