• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Speak up
    GoodMangoo skrev 2013-11-18 16:49:37 följande:

Nä men ska ta ett snack med henne när jag slutat jobbet..... hon kommer få jobba ikapp kan jag lova {#emotions_dlg.djavulsk} 
    Bra! Hälsa henne från mig och säg vad jag har sagt - bilder på svanken ska tas mer från sidan än ovanifrån! Det är min åsikt. Flört
  • GoodMangoo
    Speak up skrev 2013-11-18 16:53:04 följande:
    Bra! Hälsa henne från mig och säg vad jag har sagt - bilder på svanken ska tas mer från sidan än ovanifrån! Det är min åsikt. Flört
    Bra!! Då behöver hon inte bemöda sig med att ta kort bakifrån alltså Drömmer?
  • Zack
    GoodMangoo skrev 2013-11-18 16:42:49 följande:
    Varför kingsize om vi ändå ska ligga på varandra ?
    Speak up skrev 2013-11-18 16:39:16 följande:
    Tja... vad vet jag, "Liber"! 
    Haha ni är lika lost båda två. Jaja det löser sig nog ändå !  

Ja ja, ett hotell och en säng och så spelar det ingen roll om det är placerat i Skövde eller på Tobago, det ska nog bli en fantastisk och aktiv upplevelse vilket som om du är med ;)
  • Speak up
    GoodMangoo skrev 2013-11-18 16:55:30 följande:
    Bra!! Då behöver hon inte bemöda sig med att ta kort bakifrån alltså Drömmer?
    Tssss... Det beror helt på. Är det svanken som ska belysas så - nej. Oskyldig Om däremot en av FL's hetaste rumpor ska dokumenteras - JA!!! Solig
  • Anonym (ladesse)

Okeeeeeej, är ni redo för mina avslutande bilder till er? :)

• sexo00
    Anonym (ladesse) skrev 2013-11-18 17:02:11 följande:

Jajamensan fattas bara!
    Kille, 36år från Borlängetrakten i Dalarna, med en son på 11år
  • Speak up
    Anonym (ladesse) skrev 2013-11-18 17:02:11 följande:
    Yes, yes, yes!!! Skrattande Kör hårt!
  • Zack

Snyggt Ladesse. Makalöst sexig kropp. Perfekt avslutning på min kväll :)

• Speak up
    Anonym (ladesse) skrev 2013-11-18 17:07:46 följande:
    Ok here we goooo....

Det var allt för mig! Kommer dock hålla ett öga på denna tråd då jag är nyfiken på er Kramar!!
    Mmmmh... Mmh.! Wow!!! Vilken avslutning va! SkrattandeHjärta Och ändå känns det mer som en "början", hehe.
    Det känns märkligt att du ska sluta just här, vännen. Nu när du lagt upp så mycket fina bilder och fått så himla mycket beröm för dem dessutom. Drömmer 
    *Stirrar på skärmen* Herre min skapare, vilken rumpa! Och vilka härliga bröst sen.. Skrattande 
  • FjärilVingad73
    Anton Chigurh skrev 2013-11-18 16:32:04 följande:
    Helvete alltså....finns inte en chans att hänga med i svängarna här, men jösses vilka skönheter ni är, mina Damer, jag skall försöka, men fan....

Lj, Dolly, FV, NN, Allie, och så Kvinna 2....fan så grann du är, underbar röv,
    å min Krokus,  J-Loo, Ladesse...aaah, ni är fler, jag kan omöjligt komma ihåg alla, men....ja.

Helvete så fina ni är. 

Kram, //Anton Kyss
    Kyss
    I´d rather be known as an honest sinner than a lying hypocrite!