• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • sexo00
    justnextdoor skrev 2013-11-19 13:11:51 följande:

Det funkar överraskande bra!

Skapa ingen förvirring här nu, jag vidarebefodrar till dig kompis!! .-)

Mm funkar kanon! Det bara väller in PM. Ledsen att jag inte hinner svara er alla direkt!
    Okej då dörren, jag kan skicka över de jag får också såklart, men det kommer ta en stund att gå igenom alla. 
    Kille, 36år från Borlängetrakten i Dalarna, med en son på 11år
  • stief84

Slänger upp 2 händer till och höjer med 3 ben.

• Anonym (Ensam..)
    sexo00 skrev 2013-11-19 13:00:31 följande:

Är det inte nu det är dags för vår egen workout? Puss!
    Det kanske är dags va?
  • Moderator
    Observera!

Bilder som visar könsorgan kommer att raderas med varning. Upprepas detta trots varningar kommer kontot att stängas av.
    Vid eventuella frågor vänd dig till supporten: support@familjeliv.se
  • justnextdoor
    sexo00 skrev 2013-11-19 13:11:50 följande:

Jag håller upp två händer. Tänker inte avslöja vad jag skriver med.
    Så antingen kan du inte räkna eller så är det bara jag som håller upp händerna?

korrigering!! VI HAR FYRA HÄNDER I LUFTEN HÄR NU!! KOM IGEN ALLA ANDRA!!

KSATJAKTUUTIAGJGHSLGJAHÖRWEWROT....SVÅRT ATT SKRIVA MED KU...!!
  • sexo00
    Anonym (Ensam..) skrev 2013-11-19 13:17:31 följande:
    Det kanske är dags va?

Det tycker jag verkligen, och du vet att modiga flickor hittar inboxknappen fortast möjligt!
    Puss snygging! 
  • justnextdoor
    Moderator skrev 2013-11-19 13:17:41 följande:
    Observera!

Bilder som visar könsorgan kommer att raderas med varning. Upprepas detta trots varningar kommer kontot att stängas av.

Behöver jag upprepa mitt tidigare budskap!! Inboxen kan ni redan tjejer!
    stief84 skrev 2013-11-19 13:16:30 följande:
    Slänger upp 2 händer till och höjer med 3 ben.

6 HÄNDER och.... 3?? ben nu är vi nära Mangoo!!
  • Anonym (lillajag)

Äsch vad ni babblar

Upp med bilderna killar.. Dörren ingen bild sen imorse?! Dags för en ny

• firefrogg
    GoodMangoo skrev 2013-11-19 13:07:56 följande:
    Tyst på dig !!
    justnextdoor skrev 2013-11-19 13:00:54 följande:
    Du ser vad du gaddar ihop dig!! Jag har nog sett hur andra fått en sexig bild på begäran då och då så detta är en íhopgaddning mot mig!!.... vänta lite..... HALLÅ I TRÅDEN! ALLA SOM TYCKER MANGOO SKA POSTA EN NEJ TVÅ "svank från sidan" bild RÄCKER UPP EN HAND.....    
    Det där kommer ALDRIG funka !   

Det funkar!!
  • justnextdoor
    Anonym (lillajag) skrev 2013-11-19 13:20:57 följande:
    Äsch vad ni babblar
    Upp med bilderna killar.. Dörren ingen bild sen imorse?! Dags för en ny

Upp upp upp.... den bilden exakt den bilden utan trosor i min inbox!!! Har du inte läst mina och moderatorns upprop? För du har väl inte skickat den till en 36 åring från Borlänge?