• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • GoodMangoo
    Speak up skrev 2013-11-19 19:46:52 följande:
    Nu snackar vi!!! Solig Tack så mycket, Apelsin-Fia!
    Ska hälsa henne det (strängt upptagen just nu i mörkerrummet)Flört!
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Piper's pipe & pipeliner's)
    Anonym (lillajag) skrev 2013-11-19 19:08:09 följande:
    God kväll på er

Hallå! Det lyser om dig...som en varm vårsol ungefär, fast het som en molnfri middag i Sahara när solen står i zenit...ja helt enkelt, jävla varmt vacker du är lillazenit!
  • Anonym (Kvinna 2)
    justnextdoor skrev 2013-11-19 19:40:31 följande:
    Var det en stor mage? Hmm tror du får ställa dig på alla fyra nu.... Och fota och inboxa så ska jag smiska dig lite

Stor, hmm det sa jag inte, menade att det var en mycket snygg mage men om det duger för smisk, så ja, den största jag sett
  • Speak up
    GoodMangoo skrev 2013-11-19 17:09:45 följande:

Mmmmh... Just den här typen av bilder är du BÄST på, Mangoo! Hjärta Fy satan vad det kliar i tungan nu.. Skäms Man vill ju bara dra undan det där lilla tunna tygstycket, sticka ut tungan och... Tungan ute Mmmh.!
  • Liberatated
    Anonym (Ensam..) skrev 2013-11-19 19:45:51 följande:
    Aww. Jag smälter smile5.gif
    Det Finns mer av den varan

Din skönhet tar min sans på äventyr

I obalans söker jag ditt väsens bestyr

Självklarheter som logik försvinner så lätt

Att smeka din hamn och din byst så nätt

Tankar flyr in i dekadansens klor

Mina stunder är få men i ditt sinne de bor
  • Anonym (Ensam..)
    justnextdoor skrev 2013-11-19 19:48:26 följande:

Vi kan starta en gemensam profil Anonym (kaninerna) vad tror du om det?
    Låter helt och hållet i min smak var, när , hur?
  • Liberatated
    Anonym (lillajag) skrev 2013-11-19 19:47:56 följande:
    Haha vad bra smile5.gif ska se till att störa dig lite mer då smile1.gif
    Åh vilken ära
  • Speak up
    Dockan 82 skrev 2013-11-19 18:19:53 följande:
    Du försöker konkurrera med Mangoo nu, Dockan?! Förvånad Det här slutar aldrig väl...
  • Meddelande borttaget