• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • thessa
    Anonym (xx) skrev 2013-01-04 21:55:11 följande:

snygg klänning! och vilka snygga ben! :)
  • thessa

denna platsar kanske egentligen bättre i rumptråden.. men jag bjuder på den ändå :)

• Tuum Sequere Cor
    thessa skrev 2013-01-04 23:39:14 följande:
    denna platsar kanske egentligen bättre i rumptråden.. men jag bjuder på den ändå :)

Oh herre min skapare! *tar sig för pannan*
    Måste nog gå och lägga mig en stund...
  • Anton Chigurh
    thessa skrev 2013-01-04 23:35:48 följande:
    snygg klänning! och vilka snygga ben! :)
    Jag vet en till till som har djävulskt snygga ben. Och ett makalöst vackert arsle. Ett arsle som vissa skulle döda för att få överta, så jävla grant är det, thessa. Helt ärligt.
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Max

Underbar;)
  • Anonym (Batterikatten)

Trevligaste tråden här.

Så många fina bilder och inte en bitter eller elak kommentar någonstans.
    Trevlig helg på Er alla!

(Tills jag lägger upp en bild på mig för då stängs väl tråden ned helt så det tar vi det lugnt med. )

• thessa
    Tuum Sequere Cor skrev 2013-01-04 23:41:34 följande:
    Oh herre min skapare! *tar sig för pannan*
    Måste nog gå och lägga mig en stund...
    haha, antar att det var positivt ;)
    Kyss
  • thessa
    Anton Chigurh skrev 2013-01-04 23:42:38 följande:
    Jag vet en till till som har djävulskt snygga ben. Och ett makalöst vackert arsle. Ett arsle som vissa skulle döda för att få överta, så jävla grant är det, thessa. Helt ärligt.
    och jag älskar dina fina komplimanger..
    nästan bara för din skull jag lägger upp bilder här ska du veta ;)

Hjärta
  • thessa
    Max skrev 2013-01-04 23:48:14 följande:

Underbar;)
    och du är med underbar! ;)

-------------

däremot fick jag ett argt pm från moderator precis..
    de gillade inte min censur på den tidigare bilden tydligen :P konstigt... :P
    (undrar om de ville ha mer censur eller mindreOskyldig)
  • Tom Araya

Jag ska inte i ord uttrycka var den hade passat bättre....Oskyldig Skrattande Flört
    Så jag håller med dig, den hade passat bättre i rumptråden men jag är glad att du delade med dig av din läckra rumpa även här. Solig
Svar på tråden Helkroppstråden