• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Speak up
    justnextdoor skrev 2013-11-19 20:51:18 följande:

Kan du gissa? En riktig "busmus" den där mangoon
    Mer än tummen som är uppåt här haha allt står fan rätt upp!!
    Mangoo ja! Härligt retsam kvinna det där. Flört
  • Speak up
    Anonym (lurkerfia) skrev 2013-11-19 21:11:26 följande:

Vilken tur att jag är otatuerad!

Tack!

Hoppsan... Hoppas det inte blev för trångt bara. Tack!

Jag har ett gott öga till dig, vet du det?

Tack! Men ingen olja.

Haha, hm, ja vi får se... Det är lätt att släppa loss när man är bortrest. Men jag är glad att du vill se mer!
    Då får du helt enkelt se till att resa bort fler gånger! Drömmer
  • Speak up
    Anonym (Kvinna 2) skrev 2013-11-19 21:25:14 följande:

Aah, en vacker syn! FlörtHjärta Vilka former!
  • Speak up
    Anonym (lurkerfia) skrev 2013-11-19 22:46:29 följande:
    Förlåt bildbombningen... Vi tar den sista. Sen kan det dröja till nästa.
    Här ska absolut inte "förlåtas" nån bildbombning! Bomba på hur mycket du vill bara, sötnosen. Drömmer Det är nog fler än jag som förväntar oss en riktig atombomb härnäst.
  • Anonym (lurkerfia)
    Job79 skrev 2013-11-19 22:47:41 följande:
    Med så här underbara bilder kommer jag inte vara ensam om att längta tills nästa Fia!
    Underbara? Oj, men tack!
  • Anonym (lurkerfia)
    Anonym (Piper's pipe & pipeliner's) skrev 2013-11-19 22:50:24 följande:

Så lätt halkar jag inte ditt heller...bra försök! smile5.gif Fin form på kroppen...riktigt fin! smile1.gif
    Haha! Försöka kan man alltid! Och tack.
  • Anonym (lurkerfia)
    Liberatated skrev 2013-11-19 22:53:33 följande:
    Lurkel

Mmm vad het du är smile5.gif
    Tack detsamma!
  • Job79
    Anonym (lurkerfia) skrev 2013-11-19 23:16:22 följande:
    Underbara? Oj, men tack!
    Din kropp är obeskrivligt het!
  • Anonym (lurkerfia)
    Speak up skrev 2013-11-19 23:03:18 följande:
    Här ska absolut inte "förlåtas" nån bildbombning! Bomba på hur mycket du vill bara, sötnosen. Drömmer Det är nog fler än jag som förväntar oss en riktig atombomb härnäst.
    Atombomb? Haha! Undrar just vad det kan vara... När jag hittat timern kanske?
  • Anonym (Kvinna 2)
    Speak up skrev 2013-11-19 23:01:10 följande:
    Aah, en vacker syn!  Vilka former!

Tackar