• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Speak up
    GoodMangoo skrev 2013-11-20 11:33:01 följande:
    Uppskattar att du inte skrev "rymligt" Skrattande!

Det är lugntSkrattande!! Är glad för din skull om/när det säger *pling* i din inbox Kyss

Haha, ja jag kan garantera dig Mangoo, att jag inte får alltför många "pling" i inboxen annars. Skäms Men de man får från dig väger upp det hela, med råge! {#emotions_dlg.flower}
  • GoodMangoo
    Mattias39 skrev 2013-11-20 11:33:35 följande:

Som vanligt alltså...? Som vanligt blir det jobbigt när jag kommer  med sanningar.... Glad
    Haha ja jättejobbigt SkämsSkrattande!
  • fialotta85
    Friherre skrev 2013-11-20 08:23:44 följande:
    Wow :)
    Plötsligt lättare att stiga upp o åka till jobbet ;)
    Så glad jag blev av att höra det! Hoppas dagen på jobbet går lika bra
  • fialotta85
    justnextdoor skrev 2013-11-20 08:54:13 följande:
    Jösses kvinna! Vad äter ni i Borås? Dunderhonung? Vilka kvinnor staden har! Jag kräver guidad tur bland blommor och bin vid kullar och vikar! Jag vill se ALLT!
    Kom hit så ska jag visa dig allt och lite mer!! Ska lära dig aaaaallt jag kan Drömmer
  • Anonym (lillajag)
    justnextdoor skrev 2013-11-20 11:12:45 följande:

På väg till lunchträning i en främmande stad, hänga med någon? Eller finns det bättre luncherbjudanden än träning? phpuQrZzc03275.jpg

Plötsligt blev det varmare i kalla Borås
  • GoodMangoo
    justnextdoor skrev 2013-11-20 11:32:48 följande:

Vad fick du fit... Öh mus? Hehe du mailar väl vidare bossan du kompis va!

Du kan vara lugn dörren. Jag är lika rättvis som Tomte på julafton Skrattande!!
  • Anonym (Kvinna 2)
    Liberatated skrev 2013-11-20 10:17:48 följande:
    Tjejer varför är ni inte här på gymmet

Du är väl redan klar där nu? ;)
  • fialotta85
    firefrogg skrev 2013-11-20 09:37:05 följande:

Tjuusigt!!
    Thanks honey! Solig
  • fialotta85
    swed38gbg skrev 2013-11-20 10:41:02 följande:
    Hade en till sommarbild på lager...kontrar med egen rumpa efter GoodMango ;)

Ojoj, vilken bild! Läckert