• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • GoodMangoo
    Speak up skrev 2013-11-20 13:31:51 följande:
    Mmh... Jag skymtar en kameltå här! Flört Något blygsam kanske, ja. Helst vill man ju se den mer rakt ovanifrån eller kanske framifrån. Drömmer Men myyys! Hjärta Jag vill ju bara glida med fingrarna längs den där lilla söta skåran...

Låter på dig som att du vet hur just en sådan här bild ska tas Drömmer och då jag vet att ni killar också kan ha kameltå så ..............upp till bevis nu {#emotions_dlg.djavulsk}.
    BadBob skrev 2013-11-20 13:36:30 följande:
    Du är ju så vacker så det gör lite ont...
    Men aj då Förvånad!
    justnextdoor skrev 2013-11-20 13:41:33 följande:

Läcker du är Fia!
    Vi har vår första kameltå! Fan va bra GM! Dig kan man lita på
    Skål!!
  • Anonym (Kvinna 2)
    justnextdoor skrev 2013-11-20 08:46:09 följande:
    Du! Visa id handlingar! Jag vill veta allt om kvinna 2!! Inbox baby! Berätta om dig själv typ längd, stad och favoritställning

Haha..längden står ute på sidan nånstans, det andra håller jag hemligt
  • Speak up
    GoodMangoo skrev 2013-11-20 14:13:50 följande:

Låter på dig som att du vet hur just en sådan här bild ska tas Drömmer och då jag vet att ni killar också kan ha kameltå så ..............upp till bevis nu {#emotions_dlg.djavulsk}.
    Men aj då Förvånad!

Skål!!
    "Vet" och "vet"... Det är min smak bara. Glad Jag tycker om att fotografera och har en ganska klar uppfattning om vad jag tycker ser bäst ut. Det är det hela. Glad
    Lugn du bara, när jag kommit hem ska jag nog kunna ta några foton själv. Men det funkar inte här på jobbet, hehe.
  • GoodMangoo
    Zack skrev 2013-11-20 14:12:25 följande:
    Lite, men fortfarande så pass lockande att man vill resa hem från värmen för att uppleva värmen från dig :)
    Åhhh du får mina tår att spreta med dessa vackra ord KyssFlört!
  • GoodMangoo
    Speak up skrev 2013-11-20 14:18:25 följande:
    "Vet" och "vet"... Det är min smak bara. Glad Jag tycker om att fotografera och har en ganska klar uppfattning om vad jag tycker ser bäst ut. Det är det hela. Glad
    Lugn du bara, när jag kommit hem ska jag nog kunna ta några foton själv. Men det funkar inte här på jobbet, hehe.

Ser fram emot detta...... mycket Skrattande!!
  • Speak up
    GoodMangoo skrev 2013-11-20 14:20:13 följande:

Ser fram emot detta...... mycket Skrattande!!
    Får väl välja ett par extra bra kallingar för ändamålet då - för din skull! Solig
  • Anonym (Kvinna 2)
    Göteborgskillen2101 skrev 2013-11-20 10:51:37 följande:
    ÅHHH mums mums mums :D det var exakt vad jag ville se denna morgon ! 

Den var speciellt till dig
  • Meddelande borttaget
  • Zack
    GoodMangoo skrev 2013-11-20 20:18:55 följande:
    Åhhh du får mina tår att spreta med dessa vackra ord KyssFlört!
    Ja vad gör man inte för att få till fysiska reaktioner hos dig nu när avståndet är för långt för att kunna ha vanligt kroppsligt umgänge ;)
  • BadBob
    GoodMangoo skrev 2013-11-20 14:13:50 följande:

Men aj då Förvånad!

Skål!!

Ska massera lite på ömma områden så släpper nog spänningarna snart.