• Matildet

Helkroppstråden

Speak up skrev 2013-12-29 18:57:13 följande:
    Haha, jag fick bara 2! Sen var kaffet slut, dock inte whiskyn! Flört
    Det går ändå! Jag kommer över med apelsinjuice för jag vill också ha!FlörtScrewdriver!Skål
    Speak up skrev 2013-12-29 18:58:22 följande:
    Älskar dig och dina sköna bröst, Tilda!!! SkrattandeHjärta *Tungan kittlar*
    Det tror jag allt! *Smeker ena bröstet*Flört
    Abso-fucking-lutely.
  • Matildet
    Speak up skrev 2013-12-29 19:07:32 följande:
    Hahaha... Flört Du kan inte göra en Tequila sunrise då?

Sötnos... Förvånad nu är du för hemsk! *Dreglar lite och känner hur jeansen blir aningen trängre* Hjärta
    Ha! Om jag inte kan göra en Tequila sunrise??Förvånad Jag som är halv-latino och allt! Klart jag vet detFlört Eller inte...nej, det kan jag ej. Aldrig druckit den ens.  Du får vara "bartendern" dåSkämsGlad

Jaså, jag trodde jag var underbar jag?Oskyldig Flört *Knäpper upp bh:n och bara väntar på din pirrande tunga"Kyss
    Speak up skrev 2013-12-29 19:05:55 följande:
    Du är underbar! Hjärta

Abso-fucking-lutely.
  • Matildet
    Speak up skrev 2013-12-29 19:17:48 följande:
    Hehe, äsch då! En Screwdriver låter fint. Ta en sån du. Flört

Ehmn... Just nu är du lite både och. Skäms *Gör stora ögon när din BH går upp. Sväljer hastigt* Hjärta
    Du får en likadan då! Eller så får du nöja dig med Captain Morgan (som jag har) och Jack Daniels så blandar jag i det söta i mina drinkarGlad

*Vill se din reaktion när jag närmar mig dig och du ser att jag kan slicka mina egna nipplar* SkämsFlört
    Abso-fucking-lutely.
  • Matildet
    Speak up skrev 2013-12-29 19:24:53 följande:
    Rom duger fint åt mig, Tilda! Solig Ge mig ett glas bara.

Ehmn... (Gillar inte ordet "nipplar". Det är så fult.) Flört Men jag lovar att jag skulle bli helt till mig i kläderna av den synen! Skäms
    *Häller upp* Skål på dig snygging!Skål Brukar också bli ganska (mycket) flörtig på "fyllan" ska du vetaFlörtOskyldig

Inget ord för det är fint tycker jagFlört Säger väl bröstvårtor  i fortsättningen dåGlad
    Mmm...visualisera det,  prenumerant. Allt 'är möjligt *ler busigt*FlörtKyss
    Abso-fucking-lutely.
  • Matildet
    sören lindkvist skrev 2013-12-29 19:20:35 följande:
    Mycket möjligt att det är så Sören! Men det tänker jag inte avslöja fullt ut om jag tycker...Flört
    Abso-fucking-lutely.
  • Matildet
    Speak up skrev 2013-12-29 19:33:52 följande:
    *Tar emot glaset och höjer det till munnen* Skål Tilda! Tungan ute Låter ju inte fel alls det där. Skål

Hehe, kanske inte, men jag föredrar ändå bröstvårtor. Det låter inte lika barnsligt! Flört Mmh... Visualiserar för fullt här. *Försöker le tillbaka, men leendet blir bara nervöst* Skäms
    Vad har du att vara nervös för?Glad Jag kan nog få bort det nervösa ganska fort är jag övertygad omFlörtKyss
    Abso-fucking-lutely.
  • Matildet
    GoodMangoo skrev 2013-12-29 19:39:32 följande:

Jättefin!{#emotions_dlg.flower}
    Abso-fucking-lutely.
  • Matildet
    Speak up skrev 2013-12-29 20:18:41 följande:
    Modigt Tilda! Solig{#emotions_dlg.flower} *Klart imponerad*
    Visar hela istället, blev lite modigare nuFlört Men ser så...ung ut...ObestämdSkäms

Abso-fucking-lutely.
  • Matildet
    TjabooPeople skrev 2013-12-29 20:23:22 följande:
    Du är ju otroligt vacker. 
    Tack så mycket! *Kan nu officiellt andas ut* Skäms
    Abso-fucking-lutely.
Svar på tråden Helkroppstråden