• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Anonym (Kvinna 2)
    justnextdoor skrev 2013-11-21 07:45:44 följande:
    En påklädd repris en novembermorgon som den här, bäst att vara påpälsad idag!

Åh, vilken kroppsbyggnad inte behöver du kläder har en väldigt stor filt om du skulle frysa?!
  • Eterisk
    justnextdoor skrev 2013-11-21 08:09:37 följande:

Gillar jag inte? Den termen använder jag sällan slipper jag hångla med killar och användas som toa så är jag nog med på det mesta efter det hahaha!! Själv då Eterisk? Vad får din puls att höjas? Har jag sett dig på någon bild här? Vill ju veta vem jag pratar med?
    Det har jag ju redan sagt. Om du och Liber gyttjebrottas går nog min puls upp.

Nej, jag tittar bara och blottar inte. Jag gillar att titta, det var därför jag startade tråden. Och så ville jag att folk skulle vara snälla mot varandra och förstå att alla har väldigt olika smak när det handlar om kroppar och utseenden - det gick det både bra och dåligt med, får jag väl säga. Ganska många har uppfört sig som jag hoppades på, en del andra har inte gjort det. Så är det på Familjeliv.  
  • Anonym (Kvinna 2)
    Eterisk skrev 2013-11-21 07:47:11 följande:
    Vore roligt att se dig och Liber gyttjebrottas. 

Jag kommer och tittar också ;-P
  • Fjäril Vingad
    justnextdoor skrev 2013-11-21 07:45:44 följande:
    En påklädd repris en novembermorgon som den här, bäst att vara påpälsad idag!
    Mjao, Dörren! Drömmer
  • Meddelande borttaget
  • GoodMangoo
    Friherre skrev 2013-11-20 16:49:02 följande:
    En innan träning bild :)

Trevligt nytillskott Tungan ute!!
  • GoodMangoo
    Zack skrev 2013-11-20 14:55:06 följande:
    Ja vad gör man inte för att få till fysiska reaktioner hos dig nu när avståndet är för långt för att kunna ha vanligt kroppsligt umgänge ;)
    Du behöver bara visa dig här inne så sätts min kropp i brand KyssHjärtaFlört!!
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Kvinna 2)
    justnextdoor skrev 2013-11-21 08:22:50 följande:
    Skit i filten! Är du naken så är jag naken, jag är en lagspelare! Vi värmer varandra sen kan du lägga ditt hår över min kropp! Inboxa mig när, var och hur

Är naken här och väntar, men håller filten kvar på tills du kommer och håret kan jag nog binda dig med när du väl har hittat mig