Inlägg från: studentbruttan29 |Visa alla inlägg
  • studentbruttan29

Helkroppstråden

Anonym (???) skrev 2013-07-15 12:58:10 följande:

Hihi...tror du ja. Alla andra ser det...och hur kommer det sig att alla försöker provocera dig?
    Det är för att idioter alltid försöker provocera starka människor, de försöker bryta ner dem bara för att de vill ha något kul att göra. Det lyckas aldrig, därför kan de inte sluta skriva för att deras liv är så fruktansvärt tråkigt. Precis som ditt liv anonym. Därför slutar du inte skriva, för du har ingen att umgås med, ingen att prata med, bara gamla FL som tröst i ditt tråkiga liv. 
  • studentbruttan29
    Anonym (???) skrev 2013-07-15 13:06:27 följande:

Ja, det är faktiskt sant...Skrattande Jag vill dessutom inte umgås med någon, jag är så nöjd att det är tyst i huset för en gång skull.
    Förutom rösterna i ditt huvud då. Jisses.
  • studentbruttan29
    Anonym (???) skrev 2013-07-15 13:11:08 följande:
     Men jag tycker faktiskt inte att du ska håna om schizofreni, det är en hemsk sjukdom.
    Nej förlåt, vi hånar Anton istället. Suck. Gå och pilla dig i naveln och sätt på dig foliehatten istället.
  • studentbruttan29
    Nu får någon lägga in en ny fin bild.  Solig
  • studentbruttan29
    Gastkramaren91 skrev 2013-07-15 14:48:21 följande:

På begäran av studentbruttan29's önskan om fler bilder. :D

Tog denna igår efter att jag hade sprungit en runda och tränat hemma. :) 
    Oh la la.  =)))   *Glad*  Solig
  • studentbruttan29
    Anonym (A2) skrev 2013-07-15 14:33:33 följande:

Styjkekjam gumman
    STYJJEKJAMMM!!!  Vet att du behöver den. Tänk om vi kunde leva ihop du och jag. Du tappar din foliehatt - jag spanar in din rumpa. Jag tappar min foliehatt - du spanar in min rumpa. Underbart. JAG ÄLSKAR DIGGGGG!!! 

*ritar glada gubbar på min foliehatt* 
  • studentbruttan29

UrBalans

Farligt snygg kropp.  Skål 

• studentbruttan29
    Anonym (??) skrev 2013-07-17 14:16:15 följande:

En liten kamera, fick inte plats med mer
    Mums! =)
  • studentbruttan29
    Anonym (??) skrev 2013-07-17 14:21:30 följande:

Jävligt taskigt av dig. Jag har redan fått höra hur ful jag är, tjock, mullig, dålig och allt.
    Vem har sagt så??!! Ge mig deras nummer så ska de få höra hur djävulen låter när han är pissed off!!

{#emotions_dlg.flower} 
  • studentbruttan29
    amor1 skrev 2013-07-18 14:43:11 följande:
    Grym tråd! Härligt att se normala tjejer som vågar visa sig och vara stolta över det dom har Glad

Bidrar med en bild själv till er tjejer.

Jag förstår varför uttrycket "ett tredje ben" kom ifrån. Ajaj min mus säger jag bara.
Svar på tråden Helkroppstråden