Inlägg från: lilletrille |Visa alla inlägg
  • lilletrille

Helkroppstråden

petsod skrev 2012-12-20 20:29:38 följande:

Jag kommer byta sexuell läggning innan kvällens slut..
  • lilletrille
    Anonym (badsugen) skrev 2012-12-20 21:15:55 följande:
    Måste den här roliga tråden dra igång 4 dagar före julafton, jag kan inte sluta titta. Höll på att säja som nån tjej ovan, att jag skulle byta sexuell läggning innan kvällen var slut, för alla snygga tjejer.. Tur att Max dök upp.
    Eller hur!

Snälla alla män, om ni inte vill förlora alla snygga tjejer här inne över till "andra sidan" så är det läge att börja ladda upp bilder. Typ NU!
  • lilletrille
    Anonym (E) skrev 2012-12-20 20:51:30 följande:
    En nöjd tjockis!

Grymt! Snygga rattar, och fin outfit :)
  • lilletrille
    Alltid Daph skrev 2012-12-20 21:21:21 följande:

Det här är en ypperlig raggtråd! Den som är på jakt kan lägga upp en finbild på sig själv och potentiella pertners kommer rusande! =)
    Men du, alla som är intresserade av ragg borde märka sina bilder på ett visst sätt. Något som signalerar att man är tillgänglig. Eller förstör det trådens syfte på något sätt kanske?
  • lilletrille
    Tom Araya skrev 2012-12-20 21:29:51 följande:
    Jag läste någonstans att man i vissa länder som nudist/naturist knyter fast ett rött band, synligt någonstans på sina grejer om man är öppen för lite "rajtantajtan".
    På sina "grejer?
    Min första tanke är: Hur gör en kvinna med a-kupa och en normalstor klitoris/blygleppar?
    Min andra tanke är: Jag skulle ha jävligt svårt att ta en man med ett rött band runt ballen på allvar..

Tur att man inte är nudist ;)
  • lilletrille
    Tom Araya skrev 2012-12-20 21:36:42 följande:
    Ja materiella grejer var vad som nämndes men man kan ju även tänka sig ett band runt fot-/handled eller som hårband.
    Hahaha, jag misstolkade ordet "grejer" rätt så rejält med andra ord ;)
  • lilletrille
    Topps skrev 2012-12-20 21:44:49 följande:
    Det var ju meningen att det skulle misstolkas för att sätta lite fart på fantasin 
    Jo, fast jag vet inte om jag gillar det. Min fantasi är alldeles för livlig, och jag kan inte sluta tänka på svarsalternativ för min första fråga.
    Missförstå mig inte, jag gillar nakna kroppar, men vissa bilder vill man inte ha i sitt huvud såhär nära läggdags..
  • lilletrille
    Alltid Daph skrev 2012-12-20 21:51:44 följande:

Jag tänker mig att man binder bandet runt sin panna a la Björn Borg!
    Mitt förslag är betydligt värre
  • lilletrille
    Alltid Daph skrev 2012-12-20 21:56:26 följande:

Ja, det kan jag tänka mig! Men släng upp en bild till. Jag vet att du har fler...Flört

Jag har faktiskt inte fler kort som är anständiga nog att lägga upp här. Tyvärr :)
  • lilletrille
    Mr Espresso skrev 2012-12-20 22:10:09 följande:
    Något till har du väl Drömmer
    Nej tyvärr, jag har faktisk inte det :(

Nu alla godingar, skall jag ta av mig kläderna, krypa ner i sängen, lyfta täcket och kolla på min nakna kille som redan ligger och sover. Funkar inte det, så måste jag på något sätt förklara for honom att jag har blivit lesbisk. Önska mig lycka till ;)

Svar på tråden Helkroppstråden