• thessa

Helkroppstråden

xXx skrev 2012-12-21 21:39:07 följande:
    Gå ner i brygga får en ny innebörd Skrattande

Härlig bild och härlig kropp 
    haha, ja just de :D

tack så mkt.

tycker man längtar lite efter sommarn.. en sommar som inte regnar bort, som denn i år tyvärr gjorde :(
  • thessa
    Haskel skrev 2012-12-21 21:48:24 följande:
    Otroligt läcker brygga Thessa... förlåt hylla menar jag.
    haha ;)
  • thessa

tack för fina kommentarer..
    man blir  ju lite glad såhär en tråkig fredagkväll. :)

• thessa
    Anton Chigurh skrev 2012-12-21 23:28:40 följande:
    Snygg, thessa, riktig snygg, du har dom perfekta proportioner, helt ärligt. Min typ av kropp. Vackert. Mycket...Glad
    tack :D det var fint sagt :)
  • thessa
    Anonym (Mamma, 42) skrev 2012-12-22 19:12:22 följande:

Kul tråd!

Är egentligen lite för blyg för detta men bara för att det är jul så... kör till! Kyss

WOW! 42 alltså? heelt sjukt!
    hade gissat på 20 nånting. de är ju en sån kropp man bara kan drömma om när jag själv kommer över 40 :P
  • thessa
    Bonnevier skrev 2012-12-22 19:43:50 följande:

Har införskafat mig ett nytt minneskort till kameran så nu har jag tagit mod till mig och tagit ett par bilder att dela med mig av. Något som jag inte trivs med är att brösten blivit enhel del mindre efter en liten viktnedång, annars så är jag relativt nöjd spec efter att 2 st barn har kommit ut från mig. Imponerande solbränna va?! ;)

Supersnygg! verkligen fina tatueringar också. Vågar mig inte på såna stora själv men tycker det är superfint på de som vågar!

• thessa
    Anton Chigurh skrev 2012-12-22 22:22:35 följande:
    Mina goda vänner : Enligt ett dekret från "Lol Pappa" så ger vi fullkomligt fan i denna typen av inlägg/påhopp som ni besvarar här, vi ignorerar dylika kackerlackor totalt, det finns ingen anledning till att kommentera inlägg som kommer från en gödselbehållare, inte alls, så, gott folk, vi besvarar det trevliga och gemytliga personer och låtsas som dyngan (inlägg av senaste ANONYM ) finns där den hör hemma....nämligen nerspolad med all annan skit.

fan vad du är bra Anton. Bara älskar dina inlägg och ditt sätt att formulera dig!

• thessa

OJ vad jag har missat många inlägg här nu efter jul och nyårshelgerna. :S

Får kika lite bakåt och se om det finns någon fining :) Fast jag är säker på att ni alla är lika fina!!

Hoppas inte att tråden dött här nu på sistone. Lägg in mer bilder! :)

• thessa
    straight arrow skrev 2013-01-01 22:29:02 följande:

Litet lätt beskuren...
    najs! ;)
Svar på tråden Helkroppstråden