Inlägg från: Anonym (MrsSweetie) |Visa alla inlägg
  • Anonym (MrsSweetie)

Helkroppstråden

Putt B skrev 2013-01-08 19:28:56 följande:

Grym rumpa sweetie !
    Thanks..KyssOskyldig
  • Anonym (MrsSweetie)
    Fotografen skrev 2013-01-08 19:39:37 följande:
    oj oj oj vilken rumpa du har, sitt försiktigt så du inte gör illa den ;)Skål
    Jag har en mjuk kudde i min väska,vart jag än går. {#emotions_dlg.flower}
  • Anonym (MrsSweetie)
    straight arrow skrev 2013-01-08 20:13:38 följande:
    Såna mardrömmar har jag inget emot!
    Kyss 
  • Anonym (MrsSweetie)
    Mattias39 skrev 2013-01-09 08:22:58 följande:
    Shit...!! TUR att jag inte såg denna igår kväll, Mrs....då hade jag inte kunnat sova utan att göra en viss sak.... Jävligt hett och sexigt!!

Jag tar det som en stor fet komplimang!! Tackar
  • Anonym (MrsSweetie)
    Anton Chigurh skrev 2013-01-08 21:27:41 följande:
    Du har ett makalöst grant arsle, Mrs, det skall Gudarna veta, jösses alltså. Och jag är böjd att hålla med dig, angående mardrömmen som vissa kommer få i natt. Kanske drabbas även jag, vore inte så konstigt isf... Jag menar, kan någon tänka sig större vånda, större frustration, värre tortyr.....än den hemska tanken att hamna i samma hölada som dig, Mrs, och väl där så var regel nummer ett : Se, men inte röra. Och där  finns ingen regel nummer två. Här snackar vi riktig mardröm !!! 
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.

Haha! skrattar åt din kommentar!! Tackar så hemskt mycket för det goda betyget
  • Anonym (MrsSweetie)
    Lakey69 skrev 2013-01-09 00:10:11 följande:
    Ofta har de som har så snygg jeanshäck inte lika snygg häck med jeansen av men du är ett solklart undantag! Tappar helt andan av bilden på din häck i jeans OCH den är snygg utan!!!

Tack, vad di är gullig kul att vara ett undantag;) ibland inser man i te saker och ting förrän någon påpekar det!
  • Anonym (MrsSweetie)
    Mattias39 skrev 2013-01-10 17:43:54 följande:

Det var menat så...och det var/är min ärliga uppfattning...otroligt sexig är du!!!
    KyssFlört
  • Anonym (MrsSweetie)

Håll för ögonen nu.... 

• Anonym (MrsSweetie)
    Tom Araya skrev 2013-01-10 22:35:38 följande:
    Du har en grym kropp och en än mer grym rumpa! Tungan ute Flört Solig
    SkrattandeSkål  tack o bock..!
  • Anonym (MrsSweetie)
    Mattias39 skrev 2013-01-11 07:54:13 följande:

Mrs....jäklar vilken grym kropp du har!!! Som jag sagt tidigare så har en en makalöst,obeskrivbar snygg,sexig,läcker rumpa!! Den kan man verkligen se på hur många ggr som helst!! Flört

Men hela du är väldigt,väldigt fin!! Perfekta proportioner, fin form....PERFEKTION ut i minsta detalj...!! Glad
    Tror att det är fler än jag som är lite smått avundsjuka på Mr... Flört
    Kyss Åhh tack. Att höra det är verkligen en kul kick för självförtroendet.Flört
    Jag är inte så tränad så jag är nog en naturlig "skönhet ". Efter två barn så ser jag ut såhär.Otränad.
  • Anonym (MrsSweetie)
    A82 skrev 2013-01-11 16:50:15 följande:
    fin bakdel Glad
    tack 
  • Anonym (MrsSweetie)
    Mattias39 skrev 2013-01-23 08:39:10 följande:

Jag har absolut inget emot att stanna här...om nu någon kan tänka sig att vilja se mina bilder alltså... Här är en iaf...

grr
  • Anonym (MrsSweetie)
    comp skrev 2013-01-23 17:22:57 följande:
    en bild efter duschen

30år och pojkkropp
  • Anonym (MrsSweetie)
    comp skrev 2013-01-12 10:24:52 följande:
    Härlig tråd med massa härliga kroppar :)
    får ge ett bidrag innan kampen mot snön fortsätter :P

Svar på tråden Helkroppstråden