• Karios

Helkroppstråden

Anonym (badsugen) skrev 2013-05-28 20:24:25 följande:
    Härligt med en bild i bildtråden, du är jäkligt snygg.
    Tack för fin komplimang.

Och du, jag upptäckte just dina bilder. Förstår inte hur jag kunnat missa dem. Du har en fantastiskt vacker kropp. Lägg därtill att jag uppskattar dina kommentarer i tråden. Antyder både distans och skarp blick, vilket bidrar minst lika mycket till skönhetsintrycket som kroppen.

Och så var det sagt. Ha en härlig dag kompis.
  • Karios
    Anton Chigurh skrev 2013-05-29 23:27:09 följande:
    Å hur skall jag kunna förvägra ditt önskemål efter en sådan vacker kommentar,Hjärta nu blir det en repris denna gången, men jag har lite mer på G vad det lider. Men håll tillgodo så länge....
    Riktigt bra "outline" på biceps. Och bra bredd på vingarna också. Synd bara att tröjan skymmer ditt starkaste kort, magen. Den är oslagbar.

Jag passar på att hiva upp motsvarande bild, om än mer diffus. Tagen för ett par år sedan. Tror jag lagt på något kilo till på överkroppen sedan dess. Jag får väl ta nya bilder och jämföra.

Och ja. Äkta skönhet sitter på insidan

• Karios

Fixar anletsdragen innan det är dags att beträda scenen. Nåja, inte mycket att göra åt. Men slipsen är iallafall snyggt knuten.

• Karios

Anders, det är måttbeställt. Då sitter kostymen som en smäck även om man lider av breda axlar, smal midja och grova armar

• Karios
    Anton Chigurh skrev 2013-06-01 15:07:03 följande:
    Helvete Karios, du är ju för fan stiligare än James Bond när han i Connery's gestalt äntrar en storslagen fest i en av dom bättre Bond-rullarna, och det säger inte lite. Du är så charmig, karismatisk, fängslande, ja, du utstrålar stil och en makalös självsäkerhet.

Outstanding, Karios, fucking outstanding .....Skål
    Det var en ego-boost som heter duga. Bara tacka och ta emot. Skål
  • Karios
    röderaff skrev 2013-06-02 09:35:11 följande:
    Oerhört stiligt Karios, skulle vilja se fler män klä sig som du! Synd bara att så många snygga bilder tas i badrum, kan bara inte få ihop det rent estetiskt !
    *skrattar* Du har förstås rätt. Badrummets estetik fungerar inte särskilt bra som inramning för vissa klädstilar. Jag får ha mer fantasi när jag väljer fond för fotografering i fortsättningen.

I vilket fall, tack för dina vänliga ord.
  • Karios

A söka bekräftelse är också en konst. Som kan utövas bättre eller sämre.
    Denna bildserie har jag därför döpt till "A day in a life". Full av anspråk. På engelska och allt.

"Another day, another dollar."

"Body works, body gains."

"Where there is no salsa dance there is no life."

• Karios

Så, på ingens begäran blir det ännu en bild på temat fåfänga. Rykande färsk. Bara någon halvtimme gammal. Är det en bildtråd så är det.

Och tack FV och Anton för vänliga ord.

Nu får andra fylla på med bilder, om inte får vi döpa om tråden till KabaréKarios-tråden.

• Karios
    ander25k skrev 2013-06-04 13:46:14 följande:

Ser ut att vara i bra form inför sommaren Anders. Och stiligt skägg till på köpet.
Svar på tråden Helkroppstråden