• Nea88

Helkroppstråden

Speak up skrev 2014-01-13 19:30:41 följande:
    Oh wow! Vilken babe va! Skrattande{#emotions_dlg.flower} Läckert, Nea. Tyvärr kan jag nog inte vara stor hjälp med motivationen. Jag tycker du ser bar ut redan. Drömmer
    Men vad alla är snälla <3 tusen tack! Jo men ca 15 kg skulle allt behövas bort, men då ska man orka också, tittar hellre på en bra film än springer i skogen
  • Nea88
    La Chica skrev 2014-01-13 19:41:01 följande:
    Du är jättefin som du är tycker jagGlad 

Jag behöver också gå ner en del...och...jag föredrar en film alla dagar i veckan så du är verkligen inte ensamFlört

Men tyvärr är det inte lika lätt och slappt att gå ner i vikt som det är att gå upp i vikt...Drömmer
    Åh tack vad snäll du är

Har du också bilder i tråden jag kan se?

Ja det är otroligt mycket lättare att gå upp i vikt tyvärr har varit otroligt smal på gränsen till undernärd och var inte nöjd då heller så frågan är om jag någonsin blir det..?
  • Nea88
    La Chica skrev 2014-01-13 19:53:20 följande:
    Förstår vad du menar. Jag har varit i samma sits och har aldrig varit nöjd med mig själv någonsin. Jag tror man måste lyssna lite på vad andra säger runtom också och verkligen tro på det också¨. Alla människor är vackra oavsett vikt etc. För att man ska bli nöjd så måste man nog vara snäll mot sig själv också och inte vara självkritisk hur jobbigt det än kan vara att sluta. Man får ta babysteps. Man får börja tänka "Jag ÄR fin och jag duger!"

Jag hoppas att du lyckas med det du vill, men kom ihåg, att jag och många andra redan tycker att du är finGlad{#emotions_dlg.flower}

Jag har några bilder...men inte så mycket helkropp, då jag har stora komplex där nuSkäms
    Så sant, hur man än ser ut så finns det alltid någon som tycker man är vacker. Mjau kunde inte se din bild, blev bara en liten fyrkant, kanske är pga att jag använder mobilen :-/ gissar ändå på att du är superfin!
  • Nea88
    Anonym (Jag 3) skrev 2014-01-13 23:54:11 följande:

Blir bara knas när jag ska försöka lägga in en bild! :( Tar en bild, klickar på "ladda upp en bild-knappen", ett hjul snurrar ett tag och sen ser allt ut som vanligt igen!? Ingen bild i inlägget blir resultatet :( Men det kanske är lika bra det ;)

Samma för mig så fick ladda ner familjelivs app så funka det
  • Nea88

Nu behöver vi ju inte påpeka mitt misslyckande med att försöka bli blond efter 11 år med svartfärg

• Nea88
    La Chica skrev 2014-01-15 18:47:19 följande:
    Så fin du är!!Glad Vackra ögon!
    Tack fina du!
  • Nea88
    vonKatt skrev 2014-01-15 18:49:56 följande:

Tack movit och chica!! :))

Nea, det är det svåra med att bli blond, att få rätt nyans. Tycker ändå du är på god väg! Det är en lång process som kräver tålamod! Fin är du iaf! smile5.gif

Jag gav faktiskt upp, dum som jag var så försökte jag det göra själv hemma med 3 avfärgningar, 3 blekningar och några blonderingar på mindre än 2 veckor.. Innan hade jag jätte fint och friskt hår som sen blev som hö :-/
  • Nea88

Så såg håret ut innan, fan va dum jag va!

• Nea88
    vonKatt skrev 2014-01-15 19:01:12 följande:
    Väldigt vackert hår!! smile1.gif

Jag gick från mörkt brunt till blond på två outhärdliga månader! Sjalar och mössor blev mina bästa vänner!

Nu, ett år senare är hårkvaliten återställd.
    Skönt att det är bättre nu skulle vilja testa att vara blond men jag får nog låta det vara nä nu ska vi inte kapa tråden, släng in en bröst bild hihi
  • Nea88
    vonKatt skrev 2014-01-15 19:06:19 följande:
    Jag?! Haha... Nix, här blir det påklädd kisse ikväll smile5.gif

Men varsågod för all del, jag tittar gärna på dina, hihi!
    Nä du kan väl slänga upp en liten för min skull

Jag postar nakna bilder men under ett annat namn
  • Nea88
    vonKatt skrev 2014-01-15 19:12:27 följande:
    Åh, jag hänger inte med här längre... Typiskt! Hoppas jag varit snäll mot dig då också :) du verkar vara en bra tjej.

Och bara därför sköna nea ska jag leta upp ett litet bröst (ja, stora har jag inga så det är ingen ide att leta efter smile5.gif )
    Jag är relativt ny så du kanske inte sett mig innan

Åh vad snäll du är, tittar gärna puss!
  • Nea88
    vonKatt skrev 2014-01-15 19:17:21 följande:

Tutt-ut till fröken Nea smile2.gifphpFzA47n95578.jpg

Alldeles perfekta hörru du! Ser väldigt mysiga ut
  • Nea88
    Nymulen skrev 2014-01-15 19:38:17 följande:

Vilket långt vackert hår. Är det lika långt än? Jag gillade den nya gyllene färgen.
    Tack! Snart är det lika långt fast färgen är mörkbrun/röd
  • Nea88
    La Chica skrev 2014-01-15 20:58:10 följande:

Åh.... Får jag?
Svar på tråden Helkroppstråden