Inlägg från: Anonym (Kvinna 2) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Kvinna 2)

Helkroppstråden

• Anonym (Kvinna 2)
    justnextdoor skrev 2013-11-19 14:19:43 följande:
    Och den här kvinnan.... kvinna 2 MÅSTE PRESENTERA SIG LITE NÄRMARE!! Det är hög tid att vi flåsande killar får veta ditt nick så vi kan bomba dig med charmerande, flirtiga och snuskiga kärleksbrev!

*ler stort, väldigt stort* men håller mig anonym ett tag till
  • Anonym (Kvinna 2)
    Matildet skrev 2013-11-19 15:28:53 följande:
    Du igen?

Okej... ser jag ut att vara 11 här också? 

Fin bild och du ser inte ut som elva... :)
  • Anonym (Kvinna 2)
    Mattias39 skrev 2013-11-19 14:58:44 följande:
    För min del är det ok...så länge du hålelr tempot upp här i tråden...

Låter bra det Några bilder till kan man nog bjuda på
  • Anonym (Kvinna 2)
    swed38gbg skrev 2013-11-19 16:20:35 följande:
    Shit vilken porrig kropp du har...hade velat se den där bilden fotad bakifrån också...grr ;)

Lite måste man lämna till fantasin fast egentligen handlar det nog om att det är jätte svårt att fota sig själv bakifrån...
  • Anonym (Kvinna 2)
    swed38gbg skrev 2013-11-19 16:35:53 följande:
    Jag hjälper gärna till med fotandet...men annars hoppas jag du hittar självutlösar funktionen i din telefon kamera, finns under inställningar ;)

Hahaha, nu är det ju så här att jag har många funktioner på mobil kameran och kan fota genom att säga nu, kan bli jätte bra bilder men, finns ju alltid ett men!! Jag kan liksom inte få upp bilderna på familjeliv, från mobilen.....
  • Anonym (Kvinna 2)
    swed38gbg skrev 2013-11-19 16:48:37 följande:
    Låter som om du har en väldigt bra telefon =) H,,..kan du maila från telefonen till en dator? Å på så vis få upp bilderna?

Annars kan du maila till mig, så lägger jag upp åt dig. LOVAR inget fuffens! kram

Låter ju jätte bra
  • Anonym (Kvinna 2)
    justnextdoor skrev 2013-11-19 19:07:09 följande:
    Lite mage så här på kvällskvisten!

Oj, och det var inte lite mage heller, så het
  • Anonym (Kvinna 2)
    justnextdoor skrev 2013-11-19 19:40:31 följande:
    Var det en stor mage? Hmm tror du får ställa dig på alla fyra nu.... Och fota och inboxa så ska jag smiska dig lite

Stor, hmm det sa jag inte, menade att det var en mycket snygg mage men om det duger för smisk, så ja, den största jag sett
  • Anonym (Kvinna 2)
    justnextdoor skrev 2013-11-19 19:51:32 följande:
    Inbox klapp klapp klapp Inbox..... Ååå vad smisk du ska få! I alla vinklar, kommer dra dig i det där håret också bara så du vet!!

Oh yes :) en som vill dra i håret äntligen plötsligt händer det
Svar på tråden Helkroppstråden