Inlägg från: GoodMangoo |Visa alla inlägg
  • GoodMangoo

Helkroppstråden

NOEL75 skrev 2013-10-15 10:03:35 följande:
    Undrar om inte Mango är min favoritfrukt....Kyss
    Det kan bara du svara på Drömmer!
  • GoodMangoo
    NOEL75 skrev 2013-10-15 10:15:44 följande:
    Japp, så är det!! Mango, banan och lite passionsfrukt på toppen av det...Grunden för en riktigt fräsch smoothie...

Haha ja det låter det som....... du om någon vet ju hur ett lyckat recept ska se ut Glad.
  • GoodMangoo
    Fenina och Lussekatta... vilka hetingar Flört!!
  • GoodMangoo
    NOEL75 skrev 2013-10-15 10:43:15 följande:
    Jaså du känner mig såpass bra ! Det ante mig. Inte varje dag jag hoppar till av mangobegär... Hade inte haft något emot att demonstrera mina smoothie-kunskaper lite närmare
    Det enda jag vet att mango inte är bra för är att mannens säd kan smaka lite konstigt så vi kanske ska satsa på annanas istället Drömmer.
  • GoodMangoo
    Fenina skrev 2013-10-15 10:50:22 följande:
    Går inte att kopiera för att svara....

Piper´s pipe:  Det är faktiskt en väldigt liten dusch, eftersom mitt badrum renoveras är jag hänvisad till en barack med små duschkabiner. Skulle behöva en större dusch, om du har en att låna ut så kan ju du inboxa

Tack, kul att det retar någon

Aj aj aj. Aldrig hört den om An an as!?  Skål

Haha orkade inte kolla upp hur det stavades.. är smått dyslektisk... sorry ObestämdFlört
    Anton Chigurh skrev 2013-10-15 10:51:00 följande:
    ..eller, fan, Mango, du mente satsa först, och sen äta !!!

Ananasen....

Fan va rörigt det blev. 
    Haha Anton, jag fattar och du lyckades få till det ännu en gång SkålSkrattande.
  • GoodMangoo
    Fenina skrev 2013-10-15 10:51:22 följande:
    Mhmmm. !!! Vackra bilder tar du! 
    Detsamma Skål!!
    FjärilVingad73 skrev 2013-10-15 10:53:00 följande:
    Men hördu, jag försöker koncentrera mig här! Drömmer

Glömde visst trosorna också ser jag nu FörvånadOskyldigFlört.

• GoodMangoo
    Fenina skrev 2013-10-15 11:01:01 följande:
    Haha nej, jag hackade inte på din stavning. Finns en snuskvits om ananas bara och det var den jag syftade på :) En tjej som lär sig suga av genom att tänka "melon".... viska det med läpparna, ganska mjukt... men när det väl är dags misstar hur frukten för "an an as".... aj aj aj att få den frukten om kuken hahaha.... 
    Haha tog det inte så heller men jag vet att min stavning hackar lite iblandGlad.
    Låter inte som någon höjdare direkt Foten i munnen
  • GoodMangoo
    NOEL75 skrev 2013-10-15 10:56:58 följande:
    Är det sant!! Det var mer än jag visste... Herregud, dåliga nyheter. Absolut, du kan välja din favoritsmak i så fall ..Hört att honungsmelon skall ha en väldigt positiv effekt på smaken också, men ananas är väldigt gott. Kanske blir lite pinacolada smak på säden om vi har riktigt tur haha.

Mmmm.... tjusigt!!! Kyss
    Jo men så är det vet duCool. Oavsett vilken drink du väljer att blanda kommer jag lapa i mig till sista droppen Flört.
Svar på tråden Helkroppstråden