Inlägg från: Anonym (smiley) |Visa alla inlägg
  • Anonym (smiley)

Helkroppstråden

Inget fel på den kroppen, anonym(jag)! ;)

Snyggt, pillan3! :)

• Anonym (smiley)
    Anonym (Jag 3) skrev 2014-01-14 09:09:37 följande:
    Tack smiley! :) Tänkte bara vara lite våghalsig och visa min otränade lite mjuka kropp som motvikt till alla tajta och vältränade figurer som syns i var och varannat inlägg :) Jag bör nog tillägga att jag inte precis är stolt över min kropp men har samtidigt inga större komplex för den heller :) Jag mår bra och det mesta på gubben fungerar rätt bra! :)

Tummen upp för dig! :)
  • Anonym (smiley)
    Anonym (Hmmm) skrev 2014-01-15 23:17:38 följande:
    Hejsan! Vill bara tala om att alla som lägger ut kort på denna sida hamnar på nätet,är någon som lägger ut dom Sök på erat nicknamn och sen kolla bilder på Google . . ,så jävla trist tycker jag

Tack! Var ute och kollade, och mycket riktigt så finns bilderna därute, och inte bara på mig....
  • Anonym (smiley)
    Anonym (Piper's pipe & pipeliner's) skrev 2014-01-16 08:23:50 följande:
    En tanke som slog mig i detta är att bara dela med sig länken i tråden och inte lägga den via trädet...och bara ge inloggade medlemmar tillåtelse att se bilderna, om nu är man orolig eller av andra anledningar inte vill uppkomma på Google!

Smart! Tänkte inte på det! :)
  • Anonym (smiley)
    Anonym (Piper's pipe & pipeliner's) skrev 2014-01-16 09:22:19 följande:
    Så vad väntar du på...blir det några bilder eller? Har varit jävligt skralt med bilder från dig på ett tag nu!

så du tycker att det skralt m bilder från mig?! 3 hela bilder har jag postat här! ( skrattar) det finns två orsaker t att jag inte har postat mer: är borta mellan 13/14 tim varje dag, och kameran o jag är inte världens bästa vänner!

Men du har rätt,borde posta nåt,"lovade" Mattias39 att bjuda tillbaka. :)
    Mattias39 skrev 2014-01-16 10:12:29 följande:
    Repris: Mer påklätt...och halvt face...

skymtar ett fint ansikte där! :)
  • Anonym (smiley)

[quote=72262316][quote-nick]lammkött skrev 2014-01-17 16:56:51 följande:[/quote-nick]Lite monotont här inne, bjuder på lite fredagsmys här inne som nykomling 

[/quot/

OMG ! Schysst! :)

• Anonym (smiley)

[quote=72283927][quote-nick]straight arrow skrev 2014-01-20 10:00:09 följande:[/quote-nick]God morgon! Bakmåndag?

Nice! :)

• Anonym (smiley)
    La Chica skrev 2014-01-21 16:16:12 följande:
    Det gör jag med! Fin bild

Tack, gillar dina bilder också! :)
  • Anonym (smiley)
    Mattias39 skrev 2014-01-21 16:19:19 följande:
    Men...men...där är den ju...den utlovade bilden...!

Och...så snygg du är!!

Och vad skönt det ser ut...vill ha sommar!!! Eller iaf semester i ngt varmt land......

Haha,brukar hålla det jag lovar, men ibland tar det lite tid. :) & Tack !
Svar på tråden Helkroppstråden